Gabriellas pappa är på väg ner....

ja å lär väl vara här om lite drygt en timma. "Aset" går ute fri några dagar nu & är hennes pappa här vet jag att INGET kommer hända henne vad som än händer, vilket känns bra. Annars är jag ganska nervig som jag brukar vara så fort han inte är inlåst. Mår illa, yrsel, nerstämd.....ja, inge vidare :(
Men är det nåt jag vet säkert om hennes pappa så är de att han skulle aldrig någonsin låta någon skada henne, han skulle inte ens ge fanskapet chansen det är ett som är säkert & där är vi eniga & lika. Å det är de absolut viktigaste av allt....Lillan.

Criminal minds drog ju igång i torsdags jävlar va bra de ÄR! Jag älskar den serien & Desperate housewives som också satte igång med en ny fräsch säsong de får mej att skratta så jag gråter! Hahaa.....
Ne, nu lite mysig " mata bebis musik " för Lillan har slumrat till en stund men bör vakna när som helst igen & då är de mat som väntar :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & underbara lilla Gabriella.....

Kommentarer
Postat av: tomte73

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-10-18 @ 13:33:31
Postat av: swwempa

Börjar bli lite orolig för dig när man ser dig så lite. Hoppa in på msn nån gång så man får kolla läget./ kraaams :)

2009-10-22 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback