Hennes leende.......

är den enda anledningen till varför jag inte ligger i fosterställning på golvet å skriker just nu......
Hon e allt, hon e mitt ljus i allt de svarta.....hon e min himmel i detta jävla helvetet.....
Allt för henne, nu & föralltid....... Hon framför allt annat nu & föralltid..... Hon & jag nu & föralltid om jag får ha en enda önskan..... Hennes lycka framför allt, hennes leende framför allt, hennes välmående & trygghet jag trampar vidare & allt för min älskade dotters skull. Tack min älskade lilla ängel, mitt älskade lilla mirakel för att du finns.
Din mamma ska alltid stötta & finnas här för dig, skulle jag inte göra de beror det inte på ett val jag gjort utan på att det finns mycket sjuka människor i denna världen.
Hur du än mår, vem du än blir, vad du än väljer att göra med ditt liv så finns jag här nu & föralltid....


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: tomte73

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-10-13 @ 18:34:18
Postat av: Anonym

Ja, så är det att vara mamma!

2009-10-17 @ 14:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback