Koas..kaos....hur i helv*te ska denna veckan gå?!

Ja, jag är så trött på människor så om ni bara hade en liten aning om HUR trött.....satan perkele...
Denna veckan kommer kräva enormt mycket av mej på alla sätt & vis precis varför kan jag tyvärr inte kommentera här då det är väldigt olämpligt om fel person/personer läser detta.
Men man kan väl säga går jag inte in i väggen denna veckan då gör jag de ALDRIG NÅGONSIN å är gjord av iskallt stål å de tror jag ärligt talat inte att jag är, inte helt å hållet iaf... Alla människor har en gräns å för att jag ska nå den gränsen krävs det EXTREMT MYCKET men nu är de MER än extremt mycket...... :S

Jag hade en jättetrevlig kväll igår med vännen Fredrik å hans familj tack för maten, sällskapet & ölen :)
Lilla Gabriella hade superkul hon med & vi lekte kurragömma med dom "stora" barnen massvis hahaa....

Okej, till de som snurrar runt nu (eller ja, de jag kan skriva om här vilket är väldigt lite) har massa möten denna veckan med alla möjliga personer å de kommer inte va en lugn minut. Jag har drömt fruktansvärt mycket mardrömmar sista tiden & vad dom handlar om inkluderar mitt förflutna dock blandas även mitt nuvarande liv in i det hela vilket gör de vidrigare än vidrigast mina värsta farhågor, mina extrema rädslor för vår säkerhet.
Låg å grät en bra stund i soffan innan idag när tösen tog en tupplur på sängen....va tvungen att kväva min gråt & dom förtvivlade tjuten med en kudde så inte Lillan skulle höra.....min älskade skatt....jag ska skydda dej till tusen, alltid.....så länge jag kan, så mycket jag kan & på alla sätt & vis mer kan inte ens jag, din mamma göra.
Fick besök och gjorde väldigt klart att jag mådde uselt så att läget skulle hålla sej lugnt & att känsliga ämnen EJ skulle komma på tal men tjiii fick jag för de & personen som var här på besök såg till att nedvärdera, kränka & knäcka den sista lilla styrkan som jag hade kvar.... nu vet jag inte hur jag ska orka...... vill bara att du ska veta om du läser detta att du är patetisk, att jag är så besviken på dej att jag skulle kunna spy på dig & att det är DU som förlorar i slutändan, nu & alltid med det sättet du bemöter andra på. Man lär sej hänsyn å respekt på dagis redan men du har inte ens lärt dej än vad de betyder vilket är som ett stort jävla skämt. Du må ha gjort min kommande vecka ännu jävligare (vilket jag inte ens trodde skulle vara möjligt) ja, du lyckades få mej gråta, ja, du lyckades få mej i tusen bitar MEN om du tror att jag lägger mej ner å "ger upp" så har du fel, om du tror att jag kommer ringa och be dej om hjälp, kontakt, ursäkt då är du ute på halare is än bambi. Jag kommer trampa på för min dotters skull, sönder på insidan men stenhård, kall & fantastisk på utsidan för det är de som skiljer dej & mej åt mest av allt jag är STARK och kämpar till tusen för min avkomma på alla sätt & vis i alla väder & helt oberoende på hur jag själv mår just för att hon e mitt ansvar och jag vill ALLTID hennes bästa kosta vad de kosta vill. Du är stor i käften men liten på jorden, kaxig & spydig men saknar HELT inre styrka det är de som gör att jag fortfarande står när andra runt omkring faller titt som tätt. De är de som gör att Gabriella skrattar dagligen jämt mer eller mindre för hon vet att hon har en förälder som älskar henne till döden å gör ALLT för hennes skull. Jag hade inte den turen men jag ska ge henne allt jag själv saknat & alltid kommer sakna från den som man absolut villkorslöst ska få de av värme, kärlek, trygghet & respekt.

"Späd" två ggr denna veckan, massa möten mycket känsliga å svåra sådana, mycket praktiskt å mycket känslomässigt men på nåt sätt måste de gå, jag får inte falla på knä nu de går inte....

Puss & Kram på er få som förtjänar de
//Mamma Malin & Älskade lilla "knubbsälen" Gabriella....

Kommentarer
Postat av: tomte73

vad skönt o veta ni lever förjag har varit orolig men nu e jag inte de . hoppas de hjälper dej med en kam som du kan ta av i bitar när de behövs. kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-10-12 @ 09:39:52
Postat av: Therese

Tusen pussar och kramar till er från mig!



Postat av: swwempa

Saknar dig logga in så man kan chatta lite med dig /kraaams

2009-10-12 @ 10:30:12
Postat av: Fredrik

Tack själv! Alla hade jättetrevligt! och du hörde vad min ena brorsdotter sa till digLEER



Och vad som än händer så vet du att jag står bakom dig, är du påväg att falla på knä så lyfter jag upp dig. Stå på dig Gumman!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-10-12 @ 13:42:19
Postat av: Anonym

Vem är det du skriver om? Dina föräldrar eller ditt ex?

2009-10-13 @ 13:19:23
Postat av: Leif Lundgren

För att klargöra en frågeställning som dykt upp i samband med detta inlägg vill jag bara poängtera att den som betett sig illa i det som beskrivs i den akruella bloggtexten är då inte jag, "exet"..... eftersom det inte framkommer på något annat vis utan att alla som läser får fritt tolka vad de vill utav den texten så vill jag bara göra detta inlägget, mina aktier hos er läsare är inte de som ligger bäst till i portföljen redan som det är och det vore lite beklä,ande ifall bitterhet, ilska och aggressioner skulle riktas åt ett oriktigt håll i er egenskap att sympatisera med Malin i alla förståelse. Men banna den som bannas bör. Tack för mig. BP

2009-10-23 @ 02:45:44
URL: http://www.puzzle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback