Lillan satt i sin stol....

själv andra gången igår kväll å jag klickade snabbt några bilder :) Sen käka hon lunch idag majs å potatis dock gillar Lillan INTE MAJS, jag förstår henne hahaha.... Men kl. 18.00 är de dax för banangröt igen de gillar hon VERKLIGEN! Hon e så söt i sin lilla stol å jag så enormt stolt....

Sen måste jag fråga mitt ex hur är de fatt de gick inte så bra med stavningen i senaste inlägget här bland kommentarerna hälften gick att läsa å förstå ungefär :S Blir orolig........bara de jag ville säga till dej.....

Kom precis innanför dörren har varit iväg å handlat mat till Lillan, nappar till Lillan, flaskborste, blöjor m.m.
Inte heller de ett billigt kalas hur i helvete ska jag fixa räkningarna denna månaden?!?!
Jaja, jag löser de på nåt sätt, såklart...... :S
Dessutom vakna jag med feber, halsont, å nu har de tillkommit värk i bröstet å rätt som de är blir jag löjligt andfådd.....men jag har inte fått nåt tryne än iaf hahaha.... ne bara att bita ihop de finns ingen tid att vila på TYVÄRR..... Nu kokas de flaskor, nappar, mat, vatten, å nyss handtvättades det för glatta livet.... uuuiiieee jag skulle behöva sova några timmar, febern är inte kul men mest orolig e jag just nu för värken i bröstet..... :S

Här kommer iaf en bild på Lillan från igår kväll tagen strax innan de var dags för banangröt :)


Sicket litet flin :) Hon e smajlet själv :D

Puss & Kram
//Mamma Malin som stickar som en dåre å Lillan som pratar nästintill HELA TIDEN haha...

Kommentarer
Postat av: tomte73

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam. är malin nöjd med svaret ang. vem tomte73 är?

2009-10-30 @ 15:27:40
Postat av: Farsan igen då

tror både tangentbord och fingrar var lite mjuka sist,,, men jag tror ändå budskapet gick fram till de som läste sig genom det och borde känna sig träffade.... gjorde de inte det, förstod alltså men ändå kände sig träffade är välkomna att ringa upp så ska jag förklara lite närmare.....

2009-10-31 @ 03:06:01
Postat av: AnnaPanna

Förstår att du har de för jävla tufft just nu. Du är STRONG som kämpar på. Forstätt så!!



Det är många som ser upp till dig.Även om de är svårt så måste du försöka börja se saker positivt, även om du tycker det mesta egentligen är negativt så måste du för din egen och Gabriellas skull. Annars kommer du fucka ur förr eller senare. Balansgången är svår jag vet, been there. Tänk såhär, du står över de som försöker racka ner på dig och ditt sätt att sköta saker. Högt över, så högt att de inte kommer åt dig. Lämna de du inte kan göra något åt bakom dig. Gräv inte ner dig i det träsket och ta defenitivt inte åt dig av osanna ord. DU vet bäst vad som är betydelsefullt i ditt liv. Det är såklart Gabriella och du. Ni är friska ni har varandra. DET betyder. håll fast vid det, fokusera på det och släpp det andra. Ingen idé att lägga energi på personer och saker som man inte kan göra nåt åt. Allt annat kommer lösa sig, jag lovar. Det är världsliga ting när allt kommer omkring.



Kläder och leksaker tex, jag har ju en tjej som är lite äldre än Gabriella så vill du ha kläder och grejer så får du mer än gärna de av mig. Har ju sagt de innan. Bor i Jönköping, så de inte så långt eller så kan jag skicka!!



Go girl!! Detvänder jag lovar!!



Stor FET kram, eller nä förresten MASSOR!!

2009-10-31 @ 10:40:51
Postat av: Anonym

herregud va go hon är. Man vill bara pussa på henne:)

Kram mormor som längtar efter både lillan o stora tjejen:)

2009-11-01 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback