Mitt kära X.....

Läste precis din kommentar ang. "Kaos inlägget " nej, de handlar inte om dej de är helt riktigt. Jag har varit väldigt lite aktiv här på bloggen de sista å en del av orsakerna till de känner du väl till så om du trodde att jag inte besvarat detta för att "skapa oro" så e de HELT fel. Så jag klargör de GLASKLART nej nej nej, den texten handlar INTE om mitt X. Dock skriver jag inte i detta fallet ut vem de handlar om för de va inte vad jag för stunden behövde få ur mej utan bara min förtvivlan, sorg & förvirring så där hänger jag inte ut nån. Utan de var en människa som innan fanns i min närhet som gjorde mej REJÄLT illa, de smärtar t.o.m. fortfarande. Men men...... iaf så är den människan nu helt raderad ur mitt å Lillans liv. Så läget e lugnt på den fronten.

Även denna veckan har varit ett riktigt känslokaos, känner mej HELT utmattad.......fan, jag e rädd för att gå in i väggen! ALLT som sker runt omkring just nu är bara för mycket å jag vill verkligen inte beklaga mej eller ha nåt "tycka synd om" jag behöver bara få ur mej skiten för att orka trampa vidare, vilket jag måste göra & lättare kommer de inte bli så simpelt är de bara. Fler stora förändringar, projekt m.m. e på G. å jag kan bara hoppas att allt blir så bra som möjligt längre fram framförallt för Lillans skull.

Lillans pappa, dvs exet var nere några dagar i början av veckan de va bra vissa stunder å andra totalt KAOS, mer än så säger jag inte men jag är en förtvivlad, lite förbannad å ledsen skitstövel just nu iaf.... :(
Men men livet går vidare...... Gick till späd igår sista timman de varade å käkade, fick prata litegrann & sen efter de kom kvinnan jag pratar en del med, en myndighetsperson behövde få prata av mej å strukturera upp för kommande veckan. Sen efter de avlöste kompisen Kristin henne vilket var underbart, att träffa Kristin igen :D

Idag har jag å Lillan varit ute å gått långt, varit en sväng hos kompisen Kristin, haft myndighetskvinnan här en stund å fortsätt strukturera upp saker å ting + gjort lite listor med vad e inget viktigt eller intressant för er att veta dock. Sen har jag tvättat, städat, tagit hand om Lillan, badat Lillan, klippt hennes naglar, rensat öron å kammat hennes tjocka hår, lekt med henne.......Haft Peter å hans flickvän här en stund, kikat lite på Idol älskar Mariette å Tove! Dom e sååå duktiga.....speciellt Mariette hennes egna låt "Lies beyond" e FENOMENALT BRA!!!!!
Nu ska jag blanda färdigt maten till Lillan har precis kokat klart flaskor, nappar, diskat leksaker m.m.
Förresten Lillan fick testa banangröt för första gången idag hon gillade de! :D Sen drack hon morotsdricka till de med lite persika smak dessutom å päron :) De gillar hon faktiskt å hon e superduktig på att ta skeden å har verkligen förstått principen jag e SÅÅÅ stolt hon e ju inte ens 4månader än liksom :D
Jag & Mathias hade ganska kul när vi mata henne å hon var så glad så inga protester där inte :)
Här kommer en bild från detta, *stolt mamma*
Nam nam..... :D

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla älskade Gabriella....






Kommentarer
Postat av: tomte73

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmm på er/ tomte73

2009-10-24 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback