tomte73....

Ja, de finns en man som kallar sej detta som kommenterar här i bloggen vilket är superkul men nu börjar jag bli nyfiken på vem detta är....så vem är du?! :)

Än så länge ingen lycka med att nå managern HOPPLÖST..... men men.....
Imorgon blir de till att åka till mamma men henne får jag inte heller tag på, vi snackade i tele igår å jag skulle höra av mej idag men inget svar vare sej på hemtelefonen eller mobilen så nu börjar jag bli lite orolig! MAMMA RING MEJ!!!

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella......

Kommentarer
Postat av: tomte73

hmmmm rtist du inte fått tag i din manager o din mamma men de löser sig nog. jag hoppas de iaf. vem tomten är de är han som kommer till julen ju. hade du haft kvar en sida så hade du visst vem jag är. vill inte skriva vilken sida eftersom du har skrivit du vill börga ett nytt liv så tar jag hänsyn till detta. önskar dej en underbar dag iaf. krammmmmmm

2009-10-04 @ 14:32:30
Postat av: tomte73

hmmm hörru fröken nu får du allt titta fram för nu börgar jag bli orolig för dej. de e allt tur du lagt upp lite på så man kan höra din söta röst iaf.

2009-10-04 @ 23:27:00
Postat av: Wiz

Tomten har uppenbarligen någon form av dyslexi. Kan kanske vara en ledtrån, vem vet?

2009-10-21 @ 14:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback