Ugglan har fångat mej....

haha, ja så kan man uttrycka de för att förklara de lite närmare men väldigt kort för har en del att pyssla med nu, som vanligt..... Playlist just nu:

Shakira - She wolf  
Caroline Af Ugglas - Vi blundar
C.A.U. -Så gör jag det igen
C.A.U. - Jag är för feg
C.A.U. - Vill inte spela glad
C.A.U. - Du var mitt hjärta
C.A.U. - Hur kunde jag
Lady gaga - Paparazzi (videon e ju störtskön! haha)
Lady gaga - Lovegame
Kesha - Tik Tok

Månadens dvd & stora njutning : MICHAEL JACKSON DANGEROUS TOUR inledningen med JAM e HELT ENORMT SUPER DUPER FANTASTISKT....dax att kolla på igen lite senare.....

Dagens sysslor: Ta hand om Lillan, har handlat, har dammsugit, ska diska, ska, koka flaskor å nappar, har duschat 2min :D, lyssna på musik, förhoppningsvis hinna sjunga litegrann snart öva in lite nytt tror jag bestämt, komma på lite mer exakt melodin på låten jag skrivit till Lillan, skriva några rader till Lillan i "hennes dagbok", äta å sova förhoppningsvis, m.m. m.m. m.m.

Dagens tre ord: Paradoxalt, DÖ!, älskling...
Dagens dryck: Julmust :D:D:D
Dagens MÅSTE: MÄNGDER
Dagens bästa: Lillan, Michael Jackson dvd:n och Caroline af Ugglas underbara låtar å framförallt texterna man känner verkligen igen sej om man säger så.....nästan lite spooky :S
Dagens sämsta: Råkade av misstag slinta med kniven å satte den i tummen, AJ....
Dagens " jag e färdig med " : Har stickat klart mössan till Lillan :D Kommer bild på henne i den i början av veckan skulle jag tro :)
Dagens "varför"? : VARFÖR SÅHÄR MYCKET JUST NU HELA TIDEN
Dagens tanke: TRAMPA, STAMPA PÅ MALIN.......FORT, NU, HELA TIDEN.....
Dagens stora glädje: LILLAN, som alla andra dagar :)

Ne, nu hinner jag inte mer....
Puss & Kram
//Mamma Malin & söta rara Gabriella.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback