Darandaran.....

just dina guldbruna ögon darandaran.....har jag förälskat mej i darandaran... ja så sjöng en riktig usel en som man fick se nu på kvällen i IDOL.  Han sjöng darandaran emellan raderna hela tiden hahahah.....så jävla fult. Men de roligaste, ABSOLUT roligaste med kvällens avsnitt var dom två små killarna som lurade idoljuryn! Hahaha..... å i slutet när den ena galningen springer rakt in i dörren med huvet först hahahahhaha! Jaaa, sånt e kul sorry men jag tycker de hehe.... å sen hade den andra dåren med sej en " guitar hero " gitarr å på frågan varför han hade med sej en sådan var svart " Jo, jag e så bra på de " hahahaaa...... å juryn visste inte om dom var seriösa eller inte....men jag anade oråd direkt men fult var de & bra skådespel av dessa två små "fulingarna" ...... kommer säkert om de inte redan ligger uppe hamna på youtube håll utkik IDOL AUDITION GÖTEBORG....

ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG, ALLA HETER GLENN *KLAPP KLAPP* ALLA HETER GLENN *KLAPP KLAPP* JAAAA ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG..... Å JA DOM KÄKAR FISK, Å JA DOM LUKTAR FISK....MEN JAG KOMMER INTE FRÅN GÖTEBORG! HAHAA..... (Psyket nästa?!)

Imorgon är de späd, hoppas verkligen att min lilla krabba mår bättre då så att vi kan gå....hon har nämligen kräkts en del ikväll (mer än vanligt helt klart) så vi får se hur natten blir....är hon inte bättre om några timmar så får vi TYYYVÄRRR hålla oss hemma de vore HEMSKT då vi inte kunde gå i måndags då jag var dålig :(

Jaja, så är de med de...... om världen går under i natt så vila i frid allihopa, eller jävlas med satan förresten! ;)
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla spyflugan..... ( Tänk så många satan får att "ta hand om!" )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback