Gabriellas pojkvän på besök... å svärmor....

Haha.... ja här sitter jag med Theo å Maria :)
Gabriella somna för en liten stund sedan, skönt! Theo ligger här å äter upp sina fötter, å jag å Maria sitter å snackar..... sladden till min data e nästan helt död så den e HELT hopplös.... :(

Idag har dom hört av sej igen från ett skivbolag, eller jag såg de på min mail idag iaf känns kul :)
Ska träffa dom antagligen nästa vecka, sen har en låtproducent hört av sej från skövde också känns spännande som sjutton! :S Vad händer liksom?!?!

På späd var de idag okej men jag var på TOK för trött :(
Men vi skall väl umgås här en liten stund nu....Theo börjar också bli trött....
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella.......å Theo & Maria......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback