Idag kommer Lillans pappa ner.....

Ja, anledningen till varför jag innan skrivit "biologiska pappa" beror på att de dröjde länge innan dom ens träffades första gången, förra veckan sen är senare bättre än aldrig å nu hoppas jag allt kommer lösa sej å bli till de bästa för dom båda i relation till varann. Sen också för att de kändes konstigt att skriva bara pappa för en pappa är för mej nån som finns där men de e ju bara jag. Jag hoppas innerligt att han kommer finnas där för lilla Gabriella nu å i fortsättningen för hon har rätt till båda sina föräldrar så är de ju.

Hon hade världens magont hela natten så jag gick ut å gick å gick med vagnen som dåre! Fredrik var ju här på besök men just då var han hos en tjejkompis över natten men dom gick med på en "kolikpromenad" ändå haha även fast de var mitt i natten haha..... TACK! :)
Jag & Fredrik hade jättekul iaf du e bra du vännen! :D

Idag kommer Lillans pappa ner & dom ska ha en hel del tid tillsammans jag kommer ju automatiskt på köpet men ska försöka vila lite, ligga å läsa & framförallt DUSCHA!!!!

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella fisfia!

Kommentarer
Postat av: Jen

Gå till apoteket och köp miniform och börja använd den. Samt dra ner på mlöjkprodukter så blir din dotters mage mycket bättre :)

Postat av: Oskar

Hoppas att de gick bra iaf

2009-09-03 @ 20:31:33
URL: http://www.slaav.se
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Hej :).

Vet inte om du kommer ihåg mig men jag gick på UngaFöräldrar gruppen på Hulta.



Allt bra med er?, hur gammal är lilla tösen nu? :).



//Kram, Mia.

2009-09-05 @ 23:12:03
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback