Jadu........

Tro mig det handlar inte om att prioriteringar gällande barnen i de avseendet att det var en väldigt viktig å stor händelse för honom å tösen i fråga de har jag ALL förståelse för och att han skulle iväg på de visste jag mycket väl om hur de sen blev på natten de är en HELT annan sak å egentligen skiter jag helt å hållet i de MEN om de innebär att man inte dyker upp hos sin andra lilla tös på bestämd tid DÅ blir det ett problem.
Nog sagt om de, tack tomten för den tröstande kramen den behövdes.

Nu ska jag sjunga en stund :)
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella.......

Kommentarer
Postat av: tomte73

varse god malin. hoppas de gick bra med allt de du skulle göra idag. jag hörde dej allt enda hem till mej när du sjöng o de lät som en sångfågel. ha en bra o mysig kväll./kram tomten

2009-09-29 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback