Jag har inget msn......

blääääääääääääääääää............nånting på min data gör att jag inte kan få ner msn å de gamla går inte att använda. Jag har gjort alla jäkla uppdateringar som finns mer eller mindre och ändå går de inte att få ner de :(
Känns BITTERT!

Idag har jag köpt ett babygym till Lillan, min lilla älskling....sen några varmare byxor då hon verkligen behöver de, några billigare söta toppar & mat till henne så de räcker ca. 10dgr till :) Sen ja just, borde jag springa ner till apoteket imorgon IGEN för att köpa lite mer av hennes "medicin" då den börjar ta slut. Sen blöjor, våtservetter & en billig micro för att kunna värma hennes mat. Ja, lillan har fått en hel del saker idag sen handla jag lite mat också nu finns de inte mycket pengar kan jag lova :(:(:(
Men Lillan älskar sitt lilla babygym så de är värt de.

Ser ut som att de kommer bli en rättslig process ang. Lillan känns helt förjävligt. Men för hennes bästa kämpar jag med näbb & klor...... Blev kallad till familjerätten idag å fick reda på detta, självklart har de låtit HELT annorlunda från den andre partens sida senast för några dagar sedan :S:S:S Blir man less eller?!?!

Så detta är LITE av vad jag har att tänka på nu och inom de närmsta:

* Allt som rör Lillan, som vanligt dvs ett HELTIDSJOBB "bara" de.....
* Hitta ny bostad
* Flytta innan nästa sommar
* Alla möten med soc, familjerätten, bvc. m.fl.
* En hemsk oro inför när FANSKAPET kommer ut nästa sommar
* Att skydda mej & Lillan vid permissioner, å sen konstant efter nästa sommar
* Att lite längre fram skaffa skyddad identitet till oss båda
* Ekonomin KAOS.....
* Kämpa för Lillans bästa i rätten

DETTA OCH MYCKET MERA...........

Ne, de gäller bara att vara hård som sten, kall som stål & trampa vidare för här finns ingen tid för att luta sej tillbaka, de gjorde de inte innan å de gör de inte nu..... hur kommer allt att gå?!?!

EN ENDA PRIO: Lillan...... å genom det försöka TROTS ALLT att må iaf så bra de är möjligt efter förutsättningarna då hon självklart påverkas mycket av mitt mående också :S

KÄMPA KÄMPA KÄMPA TILLS JAG DÖR......
Varför ska allt hela tiden vara en jävla kamp när jag gör allt jag kan å mer därtill på alla sätt & vis....
Pust...ne, nu ska jag försöka duscha 5min innan Lillan vaknar igen....min älskade tös....min dyrbara skatt...
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

testa www.ebuddy.se

jag får inte heller ner msn nämligen men det går att använda via den sidan

2009-09-26 @ 13:45:19
Postat av: irre

va händer! tänker pappan begära vårdnaden?...ehh...? kan ha missförstått men ....? Hoppas att jag missförstod..

2009-09-28 @ 10:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback