Mmm......

ikväll får de bli film, godis, nån onyttig skräpmat & ja Lillan såklart som alltid :)
MMm, funderar på vad jag vill se ska mata Lillan en gång till efter att hon vaknat sen lägga henne i vagnen & sticka iväg till hemmakväll. Finns en hel del filmer jag vill se nu (men de gör de ALLTID) jag tror bestämt att jag e film & serietokig! :D MMm....vi får se vad de blir men nån jäkla skäckis måste jag ha & en "djupis" också....
Ja, vad händer annars i helgen.... typ INGENTING..... :( DVS. Allt känns väldigt ensamt & lite deppigt....

Men men.....

GRATTIS MALIN (NR. 2) PÅ SPÄD, på sin födelsedag den 4September kom hennes lille son Isak till världen :)
Vi syns på måndag!!! Så spännande........ :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & den lilla vilda Gabriella...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback