På besök i sthlm......

Ja, jag & Lillan har varit uppe några dagar i "stora staden" Stockholm. De va välbehövligt med lite miljöombyte & kul för Lillan att träffa sin biologiska pappa (hahaha,nu vet jag att jag retar upp någon) ne jag menar alltså sin pappa han som varit med och "producerat" denna lilla varelse. Att träffa sin faster Carina verka hon inte så ledsen över heller om man säger så :) Sen fick hon & min väninna Emma träffas också & jag fick träffa folk, SKÖNT! :)
Sen igår kväll (jag kom hem för några timmar sedan) så tog jag med mej Lillan till ex. makens jobb så han skulle få presentera sin dotter för jobbarkompisarna jag satt i "givakt" hela tiden men drack faktiskt en öl, ja en öl de är ingenting knappast en fylla hahha :) Ne, jag satt där som en liten mupp med barnvagn på uteserveringen ensam förutom ex.maken, en full kärring med sin "bebis" ja dvs en rottweiler & sen lite personal som sprang ut å in för att pussa på & titta på Gabriella. De va väldigt trevligt, lite för trevligt för de blev inge bra av de hela sen men men.....så kan de va.... allt påverkar man INTE själv. Men i de stora hela gick visiten däruppe bra & de kändes skönt med lite "omväxling" sen var de mest avkopplande av allt att ha en sovande, mätt, nöjd bebis i bilen & själv kunna sitta å bara vara.....inte tänka bara lyssna på musik & se sig omkring de va sååå skönt..... jag MÅSTE skaffa bil & körkort (och fett med pengar till bensin!) Hade jag haft dessa tre ting hade jag nog åkt bil iaf 12timmar av dygnets 24timmar :)  (NE, jag skojar verkligen INTE)
Som sagt i de stora hela var allt bra däruppe & känns kul för Lillan! :) Min lilla älskade skatt......ja hon har somnat här nu.....hoppas hon sover länge inatt e sååå trött men men....de e bara att fylla diskhon med kallt vatten & is å doppa huvet i när de blir "för mycket" eller man blir galet trött! :S

Nu får vi se när Lillan & hennes pappa träffas nästa gång de dröjer minst 10dgr om jag förstått de hela rätt men de kan ju bli längre också men men......vi får se.....den som lever får se.....å har man barn e de bara att trampa vidare vare sej man är mamma eller pappa vare sej man egentligen har lust eller inte så jag stampar på som en dåre, trött som ett as med en dröm om att i framtiden ska jag få den lyckan (förutom Gabriella som jag redan har) som jag så länge letat efter & saknat........ de kommer..... de får ta tid.... men jag kommer bli riktigt lycklig en dag..... med någon som värdesätter hela mej & hela mitt väsen med & utan brister å respekterar mej HELT Å HÅLLET för att jag är jag. För duger inte jag som jag är så FUCK OFF så enkelt är de jag har fullt upp i mitt liv ändå med min lilla älskling så tänker inte " gå på knäna " för nån karl.....INTE EN CHANS......

Här kommer lite härliga bilder från Gabriellas första sthlm semester:


Matpaus på väg till sthlm.....

Lillan badar i jazuccin..... Hon ÄLSKADE de..... :D:D:D

Min lilla "vattenkrabba" badar :D

Gabriella med sin stora halvsyster vid namn Ida :)

Promenad med vagnen i sthlm från vänster har vi lilla mig, Idas kille Jimmy & Ida som kör vagnen å självklart ligger den lilla skatten i vagnen också haha :D

Lillan e med på sin pappas jobb & jag kopplar av med en öl men har självklart stenhård koll på min stora kärlek :) Å kvällen till ära är hon klädd i "rock kläder " såklart matchar morsans jacka bra :D

Puss & Kram
//Mamma Malin & den lilla rockbruden....

p.s. Senare idag är de "späd" tjoohooo.....ses där tjejer! (å bebisar)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg stenhårt:)

Postat av: Anonym

Vilka fina bilder på er. Lillan ser ut att ha växt mycket. Hon är så jättesöt.

Kram mamma/mormor

2009-09-08 @ 09:39:22
Postat av: sara

Vad fin hon är lilla Gabriella :) Go blogg, blir att börja följa!

2009-09-08 @ 22:05:27
URL: http://elisabethsara.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hon är sååå lik sin far! Upp i dan :)

2009-09-18 @ 19:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback