Pust & stön.........

Fy fasiken va segt de rullar på nu :( Gick iväg till "späd" imorse men vid halv elva börja jag må dåligt, riktigt blääää dåligt :S Lillan å jag skulle iväg till BVC så jag begav mej dit på vikt & längdkontroll vid 11.30 sen fick jag gå hem för jag var på tok för dålig för att gå tillbaka. Lillan hade ökat i vikt & längd bra och hennes kurva e jättefin. Nu väger hon 5.180gram å e nästan 60cm lång, gud va fort de går. Iaf så tog jag promenaden hem i lugn takt var yr & hade grymt ont i kroppen å halsen. Å nu sitter jag här som ett "paket" halsen gör jäkligt ont, kroppen värker som tusan, e supertung i bröstet & har feber :( Att bli rejält sjuk tidigare när man inte hade barn var ju en sak men NU när man har en liten på 11veckor å har jätteont i kroppen av att bara gå runt i lgh då e de fasiken inte kul. Å ändå så e de bara att knappra alvedon & trampa vidare för har jag någon som hjälper till?!?
Ne, just de.... e så less på mänskligheten nu skulle VERKLIGEN att hjälp i världen behövas men alla har ju mycket "viktigare" saker för sej & det bör jag ju förstå, eller?!?! Jaja, de e bara att fortsätta trampa två steg fram - ett bak and so on......  Typiskt bara, varför ska jag bli sjuk nu...... Jag har inte TID....... :(

Annars var de bra på "späd" å Malin å hennes lilla Isak som bara e 10dagar var där också, så liten å ändå vägde Gabriella ett kg mindre när hon kom....kan inte förstå de satan va tiden rusar....

Snälla läsare håll alla tummar i världen för att Lillan INTE ska bli smittad av mej! Jag spritar mej hela tiden men blir hon sjuk så blir hon ju.....men de vore en KATASTROF :S Nej hon får INTE bli sjuk........INTE INTE INTE.....

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svininfluensan?

2009-09-14 @ 20:31:47
Postat av: Andreas

HYBRIS?! Coola ner lite :)

2009-09-16 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback