Städat.......

ja nu är de dammat, dammsugat, handtvättat å har frostat ut kyl & frys. Ja, jag ska få ny kyl & frys hit ÄNTLIGEN antagligen i början av kommande veckan. När jag kom hem från sthlm hade nämligen fanskapit GLIDIT upp ja alltså frysen så allting var helt förstört superkul när jag äntligen hade fyllt fanskapet! Trodde jag skulle bli galen, har sagt till dom hur många ggr som helst men dom har inte gjort nåt så de e deras jäkla ansvar att stå för kostnaden dvs. alla varorna som blev förstörda å de är en ganska hög summa har fotat & skrivit ner allt som blev förstört....mängder! :( Känns så jäkla onödigt varför rättar man inte till ett fel innan de blir såhär krångligt!?

Jaja, så är de med det iaf. Nu e jag helt "knockad", helt slut.... Å lillan vill INTE sova.... :(
Fixat klart käk för några timmar till henne, kokat flaskor ja allt de vanliga också såklart..... sen har hon varit vaken hela tiden under städningen så att jag inte slog knut på mej själv är ett fenomen! :S

Jaja, så ä de som sagt. Nu HOPPAS jag den lilla damen väljer att sova en stund så ska jag kasta i mig en koffeintabl. eller två! :S

Puss & Kram
//Mamma Malin & Den pigggggga Gabriella......

P.s. Såg filmen Public enemy no.1 igår, den var BRA! :) Gangsters är alltid kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback