Ajjj....mm.....

dom gick ju in på två ställen i magen & nere på vänstersidan där dom gick in känns de nu ganska bra men där dom öppna upp lite i naveln känns INTE bra alls de gör jäkligt ont känns som de spricker upp! :S
Bara jag inte fått nån infektion eller nåt i det, eller så är de bara för att jag belastat de med för mycket tyngd redan suck å stön hoppas den smärtan lägger sej snart...

Jag kommer iaf börja träna om 2-3veckor om allt känns bra då och varit bra några dagar de ska bli sååå jäkla skönt! :)

Ne, ska se på film ikväll & deppa ner mej lite soffan vill bara komma tillbaka till mitt "vanliga jag" NU!

Läcker mamma jasså de tycker du "smygmys" ? :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella

Kommentarer
Postat av: smygmys

ja malin, det tycker jag..:)

du verkar vara i riktigt bra form..:)

2010-04-18 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback