En LÅÅÅÅÅNG dag......

Ja, idag har de varit grej efter grej efter grej HELA DAGEN från 05.00 till NU PRECIS.
Så att påstå att jag är trött är en underdrift men dagen har iaf i de stora hela varit bra.

Imorse va de lek med Lillan sen klä henne i sin fina sommarklänning :)
Efter de kasta jag på mej första bästa plagg & vi begav oss ner mot staden (efter att jag som vanligt fyllt skötväskan med ALLT vad som kan kommas at behövas). En snabb promenad till "späd" & där var de trevligt & bra dom tog några vad jag tror blir väldigt fina kort på Lillan :) Hon va supersöt idag i sin klänning :)
Å de va så härligt hon fattade "Imse vimse spindel" låten så när vi gjorde "klättrar" rörelsen så härmades hon & HON GJORDE DETSAMMA! FLERA GÅNGER OM!!!! Blev sååå stolt....så sött!

Efter de tog jag en liten promenad till affären & köpte lite saker till ja...såklart LILLAN dom hade de hon akut behövde men inte MAJSVÄLLINGEN så jag betala för grejerna & sen fick jag ila till soc. möte där i ca. 45minuter efter det blev jag ju tvungen att ta mej till nästa affär för att skaffa MAJSVÄLLINGEN å där finns den alltid som TUR ÄR! Sen blev de en svettig promenad hem då de varit varmt & underbart ute idag, så skönt + jag va GANSKA TRÖTT, GICK GAAANSKA FORT och blev mycket mycket uppför! Men de va gött lite "smygträning".

Väl hemma igen så la jag Gabriella på köksgolvet där hon kravla/kröp runt som en dåre.... fick vakta henne som en hök! hahaha.... Jag kokade flaskor & nappar m.m. i 4omgångar! Blanda till en flaska mjölk inför natten/morgonen. Packade upp saker ur skötväskan & ställde in varorna jag hade köpt.
Försökte samtidigt att få i mej nåt att dricka men de gick väl sådär hahha har man barn går ALLT ANNAT FÖRE EN SJÄLV så enkelt är de ju bara. Efter de ville Lillan inte sova utan de blev kvällsgröt lite tidigare än vanligt & massa bus å lek på golvet....hon e helt vild numera!!! :D
Sen börja hon lugna ner sej & somna för en kort stund sedan... GÖTT!

Imorgon är de familjeterapeuten & sen ett möte vid ett-tiden + jag måste handla IGEN då kattens torrfoder nästan e helt slut.
Tog faktiskt en bild på Lillan i solhatt igår ska försöka kasta upp den imorgon här på bloggen hon e SUPERSÖT i den! :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella som nu hasar sej upp mot precis ALLT haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback