Fullt ös som vanligt....

Jajamensan smärtan la sej igår efter 2timmar. Hade rejält ont men va fan ska jag göra?! Bara att uthärda förhoppningsvis är det nåt som går över och om inte lär jag väl bli så dålig så dom e tvugna att göra en operation akut. Idag vid 10.00 kommer familjeterapeuten å är här ca 2timmar sen ska jag å min lilla älskling "brumma" iväg med vagnen till posten & banken för att sen avsluta våra ärenden med ett BVC besök längd & viktkoll. Alltid trevligt att träffa hennes sköterska hon e SÅÅÅ go :D
Sen hoppas jag Lillan e TRÖTT så jag kan sitta i solen en stund behöver verkligen de, avkoppling & värme e ju mer än underbart och underskattat tills den dagen man får barn då jäklar uppskattar man varje minut!

Igår mådde jag asdåligt de va en katastrof. Nästan ohanterligt men de gick såklart...

När jag kommit in med Lillan efter BVC gäller de att hon somnar en liten stund så hon orkar med resten av dagen för vid 17.00 idag börjar jag träna igen!!! JAAAAAAA äntligen....(vet att jag inte borde för att jag har ont men jag mår knappast bättre av att "pausa" livet de kan jag ju ändå inte göra) Ne, de är styrketräningen jag tar upp igen efter att ha längtat efter de i ca 1½år! Ja, så längesedan är de. Det var när Lillan var 3-4veckor i magen som jag fick sluta för att jag kräktes så mycket & var rädd att förlora henne då var jag i TOPPFORM å nu är det alltså dags igen! Å jag kan inte i ord beskriva hur underbart de ska bli.... börjar med att träna styrketräning så mycket jag kan under våren/sommaren å sen till hösten hoppas jag på att hitta ett bra ställe där jag kan få slåss en del också :) Har hyfsat bra grundkondition också nu med tanke på att jag allt som jämt är ute med Lillan å vandrar å sen bär runt på henne MÄNGDER. Så om 5-6månader kommer de vara en grym skillnad på mej YES!
Jag tänker inte vara världens mest orealistiska utan BEACH 2010 jag kommer vara OKEJ, BEACH 2011 JAG KOMMER VARA GRYM! :)

Här lite nostalgi på hur jag såg ut efter 7månaders träning precis innan jag fick veta att Lillan fanns i magen å innan jag började kräkas som en gris p.g.a. det (ska tebax till MINST samma form)








Ja, idag ÄNTLIGEN dammar jag av brottardojjorna & kör igång igen!

Sen vill jag sätta en efterlysning på min hund Chester heter han & är en blandning med mestadels schäfer i sej.
Han är 6år & jag har haft honom sedan han var 7veckor gammal & sen lämna jag kvar honom i sthlm & nu är han "borta" enligt vad som sagts bortlämnad på prov en vecka men personen som har lämnat bort honom har inget efternamn, ingen adress eller telefonnr till dom som har honom! Om du sett Chester eller misstänker att du vet vart han är så hör av dig till mej genast via min mail
[email protected] då jag inte får några uppgifter om vart han är eller ens kan kontakta dom som sägs ha honom så kommer jag ge en hittelön (trots min ekonomi) till dom som kan ge mej tips som leder mej till honom igen! Jag ber till GUD att han har de bra & är i livet men jag känner mej inte alls säker! Så snälla ser du älskade Chess KONTAKTA MEJ här kommer några bilder på honom;


Som ni ser har han även lite bordercollie i sej han är extremt lydig & väldigt snäll mot allt & alla.



Jag å Chess.....

Min älskade kille, får jag honom åter vilket jag MÅSTE få om de inte visar sej att han har de jättebra vill säga så kommer jag lämna ut honom på foder till ett bra och lämpligt hem där jag vet att han mår bra & har de fint.



Så snälla hjälp mig att lokalisera vart min älskade Chess finns jag vill bara veta att han mår bra & om du som läser har honom så kontakta mej så jag får veta att allt går bra & att HAN mår bra!

Puss & Kram
//Mamma Malin & Gabriella som tränar på att krypa! (det är livsfarligt!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var gärna med & tävla om valfri vara upp till ett värde av 300 kr inne hos pingpongbarnklader.se i min blogg :)



http://onttonen.blogg.se/2010/april/tavling-i-samarbete-med-pingpongbarnkladerse.html

2010-04-15 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback