Haft en bra dag, fullt upp!

Jajamensan haft en bra & fin dag med Cecilia & Alva å min lilla sötnos såklart. Vi möttes upp lite innan halv elva & gick i affärer, snacka & stoja på som två hysteriska kvinnor (läs mammalediga) endast har förmågan till :)
Vi var ute några timmar & sen begav vi oss hem till oss. Här käkade ungarna, lekte & hennes lilla tös sov gott i min stora dubbelsäng :D Dom va så söta så. Vi hade supertrevligt vi trötta mammor och fikade lite lätt.
Tack för några underbara timmar med er! Ni e GULD! :D

Sen efter de tog de inte lång stund innan storebrorsan klampa in & vi snacka å käkade. Matti va också här å fick "äran" att laga lite käk då jag gick lite för mycket för mitt egna bästa med tanke på att jag fortfarande är öm i magen efter operationen. Gott blev de och vi kollade på tv en stund. Sen efter de va jag mer än slut & nu ska jag snart lägga mej E SÅ TRÖTT!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men skiner solen så ska vi ut i de fina vädret! Jag måste fynda ett par snygga ballerinadojjor gärna mörklila annars får de bli basic å för mej betyder det SVART....men vore kul med lite färg man behöver de tror jag, de piggar upp. Eller vad tror ni läsare?!
Skulle behöva ett par snygga jeansshorts & en KORT kjol också men de får jag ta allt eftersom.

God natt på er!
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Krabban som båda är helt slut efter dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback