Härlig onsdag å nu e man trött!

Lillan vakna 3ggr igår kväll efter att ha somnat först vid 20.30......illvrål å KRIG här hemma :(
Jättejobbigt å ledsamt, jäkla tänder! Sen vakna hon ytterligare 3ggr på natten också! Så själv har jag sovit 1½ timma allt som allt :S Så inte konstigt att man känner sej TRÖTTTTTT :S Fick migrän i eftermiddags dessutom så rejält så jag kräktes å de är INTE nåt skoj....migrän e verkligen hemskt.
Men nu till de positiva!

Jag tog Lillan i "kärran" vid 10.00 för att möta upp goa vännen Sara & hennes dotter Issa 10.30 väl där snacka vi MASSSSA som vanligt haha meningen var att vi skulle leta efter ballerinadojjor till mej och de gjorde vi väl till viss del också men vi hitta INGA som passa mina smala fötter! Hopplöst ju... sen blev de MYCKET koll på barnkläder till våra töser....jag tror man blir KNÄPP som mamma gällande kläder till ens barn! De är sååå viktigt för en men att man själv snart inte har några skor att gå i & behöver massa de liksom bara försvinner när man väl kommer ut å ser alla fina å söta sommarklänningarna till dom små! :)
Jag fyndade en supersöt klänning till Lillan med söta små trosor & en matchande solhatt dessutom vännen Sara köpte likadan klänning fast ett matchande hårdband istället för solhatt. Våra små tjejer kommer bli sååå söta i detta i sommar JAG LOVAR! :) Jag fyndade också en jättebillig å visserligen väldigt enkel klänning till Lillan i rosa å vitt men den kommer passa bra på stranden å sköna sommardagar när man inte behöver vara "lite rädd" om kläderna. Måste ju ha lite av varje.... :)

Här kommer en bild på megafyndet till Lillan;


Hon kommer bli såååå söt i sitt långa mörka hår iklädd detta :)
Det ser mörkare ut på bilden än de i själva verket är bara så ni vet!

Jag & vänninan hade de iaf supertrevligt och sen fick jag RUSA hem för familjeterapeuten skulle komma vilket hon också gjorde.... :) Vi prata & greja med Lillan.
Efter de bakade jag vaniljmuffins & dom blev supergoda :D
Här kommer några bilder på Lillan.....de va ju LÄNGESEN....


Gabriella i sin vita solhatt taget igår....

Lillan "byxlös" innan kvällsgröten (va för varmt med brallor)  :D

Söta Lillan :)

Sötnosen en kort stund senare i sin pyjamas.... :)

Trött sötnos :)

Lillan kryper numera! :) Flera "steg" i taget men är väldigt ivrig när de gäller att komma upp på endast fötterna så jag tror inte de kommer dröja speciellt länge till förräns hon reser sej :D
Spännande är det och myyyycket jobb men de är de värt för jag älskar henne över allt!

Till sist en bild & en varm tanke till min älskade Chess....

Jag & Chester. Chess är inte mer än ca. 2år gammal på denna bilden & jag är 16år!

Även nu ikväll har Lillan haft ett helsike med sina tänder så natten kommer nog bli "tuff" som sjutton.
Är så trött nu!
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Blir lika imponerad av dig varje gång jag kikar in här. Bättre mamma får man leta efter. Och din dotter är faktiskt det sötaste jag sett! :)

2010-04-30 @ 15:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback