Hoppas på sol idag.....

mm de gör jag verkligen! Idag blir det till att lägga Lillan i vagnen & gå ut på en promenad kanske gå till lekplatsen om vädret tillåter & låta henne testa på "bebisgungan" vore kul :)
Sen blir de till att panta flaskor, sortera å kasta glasflaskor & sen handla. Hoppas det blir en bra dag, känns som de kommer blir de iaf. Håller på just nu att ladda upp bilder för framkallning har inte framkallat några bilder sen julaftonsbilderna så de är verkligen på tiden! Min data har dessutom krånglat extremt mycket de sista den kommer väl "dö" när som helst. Så ska bränna ner bilderna som de blivit från 2010 än så länge på skivor senare idag.

Har varit uppe en ganska bra stund & Lillan har fått flera tänder upptäckte jag igår! Haha....har varit rädd för att stoppa fingrarna i munnen på den lilla då hon gärna har bitit mej riktigt ordentligt när jag väl gjort de tidigare. Men igår när hon åt sin gröt så såg jag en till i underkäken & att de var väldigt vitt i överkäken längst fram så nu jäklar nu kommer de tänder på löpande band :)

Ne, nu ska jag kolla hur de går med framkallningen av mina bilder.
Ha en fin dag allesammans!
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla "krabbisen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback