inlagd igen å nyopererad....

i tisdags kväll blev jag superdålig igen vännen peter å hans tjej skulle köra upp mig men de gick inte då smärtorna var så extrema. goda vännen mathias fick bära ner mig å vi fick tillkalla ambulans. väl uppe blev jag inlagd akut å opererades igår kväll. de va skrämmande att bli sövd men fanns inget alternativ. när jag vakna va jag jätteförvirrad å rädd. dom hade iaf hittat orsaken till smärtan nämligen blodansamlingar/blodklumpar i magen som låg å tryckte mot organen i buken. de har dom nu avlägsnat som tur är! så den oerhörda smärtan blev plötsligt för både mig å dem mer än begriplig. har fått morfin till å från hela dagen då jag har svårt att sitta å gå har väldigt ont men nu kommer jag förhoppningsvis vara mer eller mindre helt bra om en vecka.  mathias har fått vara hemma med gabriella sen i onsdags han "vabbar" dvs e hemma för vård av barn då jag inte kunnat vårda henne. dom har haft de å har de bra iaf jag e fortfarande inlagd men hoppas få åka hem imorgon eftermiddag. saknar lillan jättemycket men hon har varit här några timmar varje dag, men jag kan ju inte bära henne nu. tack matti, peter, anso å cecilia för eran hjälp å erat stöd!  puss å kram //nyopererade mamma malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback