KRIG!

Ja, idag har de varit full rulle som mer eller mindre varje dag innebär..... Varit en hyfsad men kvällen har faktiskt varit nåt av ett rekord när de gäller hopplöshet! Gabriella är på väg att få två tänder till samtidigt såklart, som nu spricker igenom så hon har varit ett världskrig ARG SOM ETT BI! Vägrat sova trots att jag lugnt å sansat försökt natta henne säkert minst 10ggr om! Tillslut fick jag bära henne tryckt mot mej stenhårt & "tvångshålla" henne mot mitt bröst. Kändes verkligen HEMSKT men de fanns inget annat jag kunde göra då alvedonsuppen inte hjälpte & hon bara envisades med mej hela tiden & som sagt VÄGRA..... Om jag nu "bara" hade behövt bära henne så vore väl saken biff så att säga 8,5kg kan man ju bära länge MEN nej nej, min lilla tös e så jäkla envis & blir SÅ arg att hon samtidigt HELA TIDEN som jag bar henne revs, nöps, BET MEJ!!!, sparkades & slogs för allt hon var värd!
Känns som jag blivit överkörd av ett tåg eller nåt! Nu för 10minuter sedan så la jag ner henne & än så länge har det varit tyst PRISA HERREN! Eller nånting..... Hade inte stått ut en timma till.... att hon ska ha så ont av varje tand de är helt sanslöst! Men de är tydligen väldigt olika från barn till barn men inte speciellt ovanligt men en sak vet jag till 100% de e VIDRIGT de är de enda rätta ordet för de!
Men men förhoppningsvis sover hon nu till iaf två eller nåt sen kommer hon vilja ha mat å sen HOPPAS JAG HON SOVER LÄNGRE än till 4-5 som vanligt annars blir jag nog tokig! :S

Älskar min lilla ängel så extremt men de är otroligt vilka små "monster" dom kan bli dom små!
Om en liten stund "Desperate Housewives" sen SOVA för jag e dödstrött!
Puss & Kram
//Mamma Malin & De "lilla monstret".....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback