Öm som sjutton...

Mmm..kom hem igår på eftermiddagen från sjukan men känner mej mer än invalid! :(
Har jätteont å går dubbelvickt när jag går så de gäller att försöka vila å ligga still så mycket som möjligt så skiten läker ihop å jag kan fortsätta med mitt vanliga " up tempo" liv!

Mm...har egentligen inget annat att tillägga jo, dom som har Chess har gudskelov hört av sej via mail ser att jag fått svar från dem nu igen så ska genast läsa och jag hoppas på ett bra samarbete från dom då tror jag de kan bli toppen med Chess. Inte ens där tog du knäcken på mej "kära" exet! Måste kännas frustrerande.....
Så får jag bara ordning på allt med dom nu så kan jag dra tillbaka polisanmälan vore skönt.

Puss & Kram
//Mamma Malin & Glada gabriella....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback