Påskafton....

Ja, det var de igår :) Vi firade med Mathias & hans släktingar och hade det jättetrevligt & mysigt. Tidigare på dagen var vi ute i de fina vädret å promenerade en stund :)
Sen åkte vi hem till Mathias syster vid 16.30 Lillan var på bra humör & då blir jag själv automatiskt väldigt glad också så de börja bra å var bra å sluta bra haha :) Helt enkelt det var en jättebra påskafton!
Vi åt & drack gott lilltösen ville vara med HELA tiden de va ju sååå spännande å kul tyckte hon med alla hundar, barn & alla vuxna människor överallt. Påskägg fick Lillan också :) Både av Mathias mamma & syster tusen tack!
Idag har jag dammsugat, diskat, kokat flaskor m.m. Så nu blir det lugnt resten av dagen.
Här kommer några bilder från igår!


Jag & Lillan precis när vi anlänt & jag har en god välkomstdrink i handen. Mattis syrra har de SÅÅ fint & ljust hemma! Väldigt trivsamt.....kanske har man ett vackert hus själv en dag vem vet....

Söta Lillan....mycket att titta på för henne :)

Hihi Lillans min e skön haha :)

Lillan sitter hos Mathias & klappar den ena hunden :)

Mathias syster Johanna med sin man & sin äldsta son.

Gabriella fick b.la. såpbubblor i sina påskägg :)

Jag & Lillan på kvällen :) Två glada tjejer.....

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla sötnosen Gabriella :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Så fina ni va igår. Kramar till er :)

2010-04-04 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback