Samma ip-adress.....

Ja exet det syns ju att de inte kommer från olika personer - kommentarerna utan FRÅN DIG samtliga ang. Chess lite pinsamt! Har du glömt att man ser ip-adressen? Å du kallar dej juristen jo TJENA hahhaa....

Min mening är inte att hänga ut Lina utan att få kontakt med henne så vi kan prata igenom situationen å inget annat. Jag känner inte Lina & har därför ingen rätt att döma eller berömma henne & som jag också skrev tror jag inget annat än att hon "köpt" Chess i god tro dvs. detta har endast blivit en jäkla röra p.g.a. exet & jag är inte de minsta arg på henne utan vill bara få kontakt med henne så jag vet att allt är bra & funkar bra så vi kan lösa det helt enkelt till de bästa för CHESTER. Dvs jag är inte alls ute efter att rycka Chester ifrån dom om han har det bra.

Ja, precis som du skriver exet är ett s**n rakt av men jag tänker inte hänga ut honom massa heller. Han är inte värd tiden de tar eller min energi mer. Men detta vill jag ha sagt;

Exet du skriver att jag struntade i Chess NEJ JAG TOG HAND OM VÅRAN DOTTER VILKET NÅGON AV OSS MÅSTE GÖRA ELLER HUR?! Å du pratar om hur ofta jag träffat Chester hur ofta har du träffat din dotter? Du skiter i henne helt, hör aldrig av dej ang. hur hon mår eller utvecklas. Du har träffat henne är de 4-5ggr nu sedan hon föddes?!
Hon blir om några dagar 10månader! Inte ens ett samtal ibland är hon värd för att kolla hur det är med henne!
Hade jag inte haft henne hade jag tagit med mej Chester direkt och de vet du också. Men JAG KUNDE INTE för någon fick kalla fötter när jag inte fick missfall & valde då att ta ut skilsmässa å ignorera mej totalt & framförallt ignorera sitt egna barn! Jag har försökt föra en vuxen  dialog med dej ang. lilltösen men de är som att prata med en 12åring - Jag vet inte, jag kan inte, jag orkar inte...... Ingen ansvarskänsla ALLS. För sitt egna barn! De är i MINA ÖGON helt sjukt. Jag har försökt få dej att förstå då jag själv fått veta hur superviktigt de är med att man får någon "rutin" för hennes del vare sej det är att du träffar henne varannan vecka eller varannan månad. Både för mej & henne. Varför ville du ha ett tredje barn om du ändå inte tar hand om de NÅGONTING?!
Så att du skriver att jag struntat i Chess i två år stämmer inte någonting jag har ringt oftare för att fråga hur det är med Chess än du har kontaktat mej för att höra hur de är med Gabriella! Jag har inte haft en möjlighet att träffa honom å ingen möjlighet att ta hand om honom och de VET DU OM.  Dvs jag fick lämna kvar Chester hos dej som vi då sa "så länge och för att du inte skulle bli HELT ensam"  för att jag var sjuk de första 20veckorna av graviditeten & sen har haft MER än fullt upp med våran lilla tös. Så dina kommentarer är bara pinsamma!

Nu har jag annat för mej!
//Mamma Malin med sin lilla "krabba".....


Kommentarer
Postat av: SAMMA IP ADRESS IGEN.....

Men varför låter du inte kommentarerna ligga kvar då? För kontroversiellt eller olämlpig terxt för andra löäsare än dina "fans"?...



defakto var det från fler än en ip agdress hur som helts....

2010-05-02 @ 07:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback