Sett på blind date & desperate housewives....

Blind date är ju egentligen ett ganska puckat program men ändå svårt att inte bli nyfiken! Sen Desperate housewives e ju som ni vet en KÄR favorit jag har! Älskar serien såååå mycket!!! :D
Innan idag såg jag en film en nyutkommen sådan som heter " Motherhood " jag skratta & kunde samtidigt känna igen ångesten i den men på slutet när "de sista " sammanfattande orden kom så grät jag.... snyftigt värre & tänkvärt. Sen har jag lekt en hel del med min älskade lilla "krabba" :) Tänk om några dagar är hon 10månader!
Helt sanslöst så tiden bara flyger iväg! De är fullt ös på henne kan jag lova herregud hon tar sej fram så fort så de är helt OTROLIGT......å varje dag kommer någonting nytt som hon lärt sej eller "utforskar" mer grundligt. Jättekul men de gäller att ha ögon i nacken så att säga.

Idag var vi ute iaf en kort stund Lillan fick gunga litegrann men kände ganska snabbt att jag blev öm i magen & sen vi kom hem har jag känt mej varm, kall, varm, kall.... haft huvudvärk & varit mer öm i magen än innan men men de ger väl snart med sej. Nu sover Lillan gott & själv ska jag läsa en liten stund.

Imorgon ska vi ut på en mer "nerstämd" tillställning vi ska nämligen på begravning Gabriellas första så vi får se hur hon reagerar kan mycket väl bli så att jag får sitta utanför med henne i vagnen. Det är ingen nära anhörig till mej utan en god väns gamla släkting som gått bort. Men man har ändå träffat henne & även Gabriella har gjort de några gånger så de är klart att de känns allt annat än roligt. Begravningar är ju alltid jobbiga stämningen är så tung & svår. Men de blir nog bra i slutändan.

Ne, nu läsa lite sen sova!
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella.....

p.s. Cecilia vi ses på torsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback