Snälla Lillan SOV!

Ja, nu har jag själv sovit 3-4timmar på ca 3dygn p.g.a. Lillans tänder som spricker ut en å en i en jäkla fart e helt slut & hon har SÅÅÅ ont av de :( Alvedonsupparna hjälper typ NADA så de finns inget annat att göra än att bära, trösta & försöka vara positiv men man känner sej ju helt "fucked up" i huvet å kroppen nu! :(

30min. senare;

Nu har jag lagt henne igen å de har varit tyst 10minuter snälla GUD låt barnet sova gott nu & låt mej vila upp mej iaf litegrann å framförallt få duscha mer än 2minuter! Då vore jag VÄLDIGT lycklig ikväll! :)
Men vi får se de är bara att hålla tummarna..... ska nog försöka rusa in i duschen så snart som möjligt om hon skulle vakna om en stund å de blir kaos senare ikväll å i natt.

Kan ju berätta lite kort om våran dag först. Jag la Lillan i "kärran" vid 10.00 tiden & vi begav oss mot lekplatsen där gunga hon på som en tok de va mysigt & vädret härligt :)
Efter de tog vi en tripp ner till stan & jag fynda ett par ballerinadojjor ÄNTLIGEN för endast 98kr! :) Tjoooho fynda även ett par korta väldigt tajta "mjukisshorts" i LILA såklart haha för 49spänn! Även en kort svart väldigt tajt kjol för 49spänn! :D Jag är en riktig fyndare men sen hitta jag den äntligen till ett billigare pris klänningen jag dreglat över några veckor nu jajamensan istället för 199kr gav jag 99kr! Tjooohooooo! Party! Jag blev överlycklig.
Efter de mötte vi upp min lillebror Johan & jag handlade lite käk. Sen begav vi oss hemåt, jag ställde mej och bakade björnbärsmuffins ville inte baka blåbärs eller nåt sånt de är så traditionellt så de är tråkigt. Utan björnbär blev de och det blev gott :D Sen laga jag mat till mig & lillebrorsan, diska & vi lekte med Lillan sen somna Lillan en kort stund & jag å lillebrorsan tokdäcka i soffan en liten stund han va jättetrött å jag va....ja finns inte ord för de!
Sen lekte vi en kort stund till med Lillan & sen begav han sej hemåt å jag gav Lillan hennes kvällsgröt.
Sen badades hon så nu luktar hon MUMMMMMA! :)

Ne, nu DUSCHA!
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella som inte längre är ens i närheten av tandlös!

Kommentarer
Postat av: Peter

Muffinsarna va jätte goda

2010-04-29 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback