Städat, bakat, varit kalas å fullt ös....

Å storebrorsan har också varit här en stund, trevligt :)
Sen har jag varit ute med Lillan i vagnen 2-3timmar vi var på lekplatsen & hon gunga massa både själv & tillsammans med mej sååå mysigt. Vädret var inte de bästa men ändå helt okej så länge de inte regnar e jag nöjd! :)
Sen bakade jag rulltårta & gjorde en god chokladtårta för idag firade vi i efterskott Mattis födelsedag & hans kära släkt å familj kom på besök nu på kvällen. Dom uppskattade alla muffinsen, tårtan m.m. så kändes kul.
Lillan ville självklart vara med en stund så hon fick vara uppe till 20.15 idag de va ju ändå kalas :D

Sen fyndade jag ett par vita fina tajts till Lillan, ett par vita strumpbyxor & två par söta strumpor till henne! :)
Sen har de städats & grejats. Nu e jag väldigt, väldigt trött så nu ska jag snart försöka sova för IMORGON BÖRJAR JAG ÄNTLIGEN TRÄNA!!! Tjohoooo! :D

God natt kramar till er!
//Mamma Malin & Snuttegurkan.....

p.s. bilder kommer upp imorgon..... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback