Tisdagen & onsdagen i bilder....

lite försenat jag vet...men kom ju inte från sjukan förräns på torsdagen och har sedan dess mått ganska pytonorm... :S


Gabriella i vagnen i tisdags förmiddag jätteglad å ute med mamma på långpromenad :)

Gabriella gunga för första gången vilket hon tyckte var superkul :)

När vi kom hem bakade jag chokladmuffins dom blev supergoa :D

Några timmar senare efter en snabb ambulansfärd låg jag på akuten med hemska smärtor men som tur är fanns vännerna Peter & Anso där som stöd! TUSEN TACK!!!

JAG HATAR NÅLAR....men brydde mej knappast när jag hade så ont....

Men när jag hade fått en hel del morfin var jag inte jätteroad när dom tryckte in ännu en nål i andra armen! För att kunna ge dropp & smärtlindring med 1-2timmars mellanrum dygnet om....uscha :(

Har ALDRIG någonsin tryggt så ofta på denna knappen inte ens på förlossningen! :S

Ser ut som jag kände mej dvs HELT ÅT HELSIKE superont & obekväm i sjukhusmiljön blääää! :(

Ja, det var denna "maskinen" som jag skrev ifrån när jag skrev utan å och ä från sjukan. Detta är alltså en tv & data både och i en apparat smidigt kan man tycka men de va ett helsike att skriva på den! Hahaha...

Mathias & älskade lillsnuttisen kom upp på onsdagen. Saknade halvt ihjäl mig efter henne!

Nu har jag inte lika ont men känns som jag är på väg att få feber å har redan lite frossa....å när jag är sjuk & genom det blir orolig så blir jag FÖRBANNAD för jag har verkligen inte tid att åka upp å få den hjälpen jag behöver. Helt enkelt de går inte! E ju själv med Lillan....... :S
Ne, ska ta en dusch nu & hoppas jag känner mej bättre inatt/imorgon.....

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla älskade krabbisen som när som helst kryper iväg! Hon står mer eller mindre hela dagarna i "krypposition" och tränar haha :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback