Bra morgon......

Ja, det verkar som att jag "hoppat ur" min svacka iaf för tillfället känns skönt. Kommer ju bli en berg o dalbana ett ganska bra tag nu men just NU känns det ganska bra. Ska lämna Lillan på dagis om en timma & sen iväg till en människa som hjälper mej oerhört mycket sen e jag hemma sent i eftermiddag. Tänkte gått till gymet då men känner nu att det vore RIKTIGT idiotiskt har en extrem träningsvärk & är trött i kroppen som sjutton så nu efter att ha kört gym två dar i sträck & sen ett MMA pass igår som var stenhårt så får det bli en "vilodag" idag för att sen köra igång på onsdag med ett hårt MMA-pass igen & sen gymet torsdag "vilodag" fredag sen gymet lördag och söndag tror det blir ganska lagom denna veckan.
Har en del goa blåmärken nu hahaha, å sen när vi tog grepp m.m. på marken så sparka jag & en snubbe ihop smalbenen, du vet där det är riktigt vasst mitt på! Jag kände inget då men nu har jag en ganska go svullnad kan jag lova & de ömmar lite men jag är ingen kärring! Det var de roligaste passet igår just för att det var de hårdaste & desto svårare utmaningen är DESTO MER trivs jag!

Vädret är inte det bästa men så länge de inte ösregnar är jag nöjd.
Nu ska Lillan ha mellanmål, kläs fint till dagis & sen ska hennes långa hår borstas och tofsar upp sen blir de promenad till dagis......

Ha en underbar dag allihopa!
Puss & Kram
//Starka Mamma Malin & Dagis-flickan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback