Bra träningspass igår! :)

Yes fick köra ganska mycket & hårt igår då jag inte kunnat träffa nånting innan i veckan då jag varit förkyld & febrig men nu är jag frisk igen tjoohoo... Så igår fick jag "baka in" axlarna i rygg & bic,mage passet så att jag får hela kroppen tränad denna veckan trots snörvlet.... Och idag är de dax för bröst, tricar & ben de blir ett 2timmars pass bara dock. Har go träningsvärk idag haha :)
Sen efter passet idag så blir de till att dammsuga & diska.... umgås med Mathias & Lillan.... kanske gå ut en stund.

Bilder efter träningen igår;


Känns fint......jag växer i lagom takt :)

Haha kaxig efter träningen ;)

Puss & Kram
//Mamma Malin & Den stora KRABBAN som ilar runt här hela dagarna som en TOK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att träningen går bra, hoppas det blir mer fighting i den sen.... hård först sen resten.......du e duktig och har lätt för att lära RÄTT!

2010-08-09 @ 01:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback