Idag MMA pass.....

Yes, ikväll är det dax igen! Ska bli kul & underbart. Har varit på gymet både i lördags och söndags två skitbra pass. Och idag är det alltså träning igen & förhoppningsvis blir det gymet imorgon också. Sen MMA-pass på onsdag & sen gymet på torsdag och sen måste jag ha en vilodag på fredag annars kommer min kropp bli "förbannad"..... sen gymet lördag & söndag igen. Det är mycket träning nu men det är extremt viktigt för min hälsa & det får mej att mäkta med allt annat så det avgörande för hur resten av veckans alla timmar ser ut.

Idag har Lillan varit iväg SJÄLV på dagis 4 timmar det fick strålande är så stolt över henne. Nu är hennes "inskolningstid" över och imorgon börjar hon gå så som hon ska 5 timmar varje vardag och jag VET att det kommer gå bra. Hon är så duktig och trygg i sej själv som dagispersonalen säger. Dom e så nöjda med hennes beteende och tycker hon är så härlig och det värmer så gott i mitt hjärta hon är en underbar, vacker liten flicka och hon är min älskade dotter ja jag är så stolt så det känns som jag skulle kunna explodera!
Min kärlek till henne är helt gränslös, vi har det tufft ibland men vi ser till att lösa det, att klara oss igenom allt.

Imorgon väntar några timmars arbete "med mej själv" har en underbar människa som hjälper mej att bearbeta det jag varit med om & som får mej att må mycket bättre än jag innan gjort och framförallt får mej att se saker & ting ur en annan synvinkel det hjälper oerhört och denna individen är helt ovärderlig!

Här kommer tre bilder på Lillan tagna för några dagar sedan när hon var nybadad.

Puss & Kram
//Starka Mamma Malin & Den superduktiga "stora krabban" :)



Sötnos :)


Gulleplutt! <3


Kattlådan e väldigt intressant...... gäller att vakta! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va underbart att det går så bra för lillan på dagis. Hon är ju hur söt som helst. Nu får du igen all tid du lagt/lägger ner på henne, den lilla solstrålen.

Kram Mamma/mormor

2010-08-16 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback