Ingen träning idag heller...

här har vi nämligen varit sjuka jag blev dålig i onsdags och är fortfarande hostig & snorig. Lillan var sjuk i helgen men nu är hon bara lite förkyld som tur är! Därav att jag haft annat mycket viktigare saker att ta hand om här hemma. Hoppas jag kan börja träna igen på torsdag/fredag men man SKA INTE träna med halsont det är farligt för hjärtat så vi får väl se, men jag håller tummarna!
Lillan var på dagis igår och det gick jättebra idag börjar hon senare så nu tar hon en liten morgonlur (hoppas jag) hon har varit uppe 2,5timma och lekt som en tok! Så henne går de ingen nöd på inte!

Ne, hon vill tydligen INTE sova....för nu hör jag hennes "tjatter".....

Idag: Lämna Lillan på dagis om några timmar sen iväg på ett långt möte & sen dammsuga & diska.....

Måste dra.....
Puss & Kram
//Mamma Malin & Den stora duktiga & mycket fina dagisflickan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback