Snor, snor & mera snor....

ja jag snorar som en gris.... e GANSKA trött på de nu!
Jag hoppas verkligen jag kan träna på torsdag iaf de finns ingen chans att jag kan köra igång innan jag är helt bra och absolut inte med MMA passet som är imorgon de är på tok för hård träning när man fortfarande e lite risig.

Gabriella är nu på dagis, det var hemskt att lämna henne idag hon storgrät! :(
Men sen när jag ringde för att kolla läget 20minuter senare så satt hon och åt & var på bra humör igen.
Kan man kalla det humörsvängningar? Hahaa.... lilla gumman....
Ja, hon börja först vid lunchtid idag så vi hann leka & busa här hemma flera timmar på morgonen.

Nu ska jag snart iväg på ett längre möte.
Så är det med de.

Puss & Kram
//Mamma Malin som längtar efter att träna OLIDLIGT mycket!!!
Krabban hälsar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback