Varit iväg & skjutit i 3timmar.....

med 3 olika bössor i ösregnet, det var hur kul som helst & jag fick LÄTT "blodad tand"......
Det gick MYCKET bättre än jag trodde att det skulle gå, helt enkelt jag var en jäkligt mycket bättre skytt än vad jag trodde haha men så är ju mitt stjärntecken just skytten med kanske beror på de? hehe...
Skämt & sido det var 3 underbara timmar....och jag NJÖT!

Igår var jag & Mathias på liseberg vi hade det superkul & sen sov vi på hotell och vilket jäkla hotellrum! Nice som fan och sen käka vi världens goaste MEGA frulle på hotellet, hotellfrukostar är ju bland de bästa som finns! :)
Sen tog vi tåget hem & strax efter kom Lillan hem och hon hade haft de superbra hos Johanna.....tack för hjälpen!

Imorgon är de stenhård MMA träning sen blir det gymet fredag,lördag & söndag! Känns great.
Har grym träningsvärk från passet i måndags men de känns bara gött.

Imorgon är de inskolning igen för Lillan på dagis 2½timma ska vi då vara där istället för 1timma som de nu har varit än så länge och sen hoppas vi att hon ska kunna börja vara där själv från och med tisdag för då hade varit 2 inskolningsveckor men jag tror de kommer gå bra hon e så duktig & har så fint självförtroende så har svårt att se att de skulle bli några problem.
Sen när hon väl är inskolad & klar så väntar de mycket träning på mej kommer mer eller mindre "bo" på gymmet och träna MMA som en tok jag SKA bli den bästa kvinnan i Sverige inom 5år så enkelt är de bara jag ska göra allt för att nå dit. Sen mycket jobb med mig själv på andra sätt också men mer än så går jag inte in på här.

Ne, nu är jag trött & ska vila mig....
Puss & Kram
//Mamma Malin & Den stora söta flickan med tofsarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback