Ångest & en svacka på väg.....

det är iaf så som de känns nu..... HELVETE också.... Men kanske varar det bara i natt jag hoppas innerligt det iaf.
Orkar inte med en svacka på en vecka eller mer nu. Känner mej skör & svag. Nattens "monster" kryper nära & det värker i hela kroppen, i hjärtat & i allt det inre en människa har. Det gör ont..... Men det har gjort ont innan så jag måste ta mej igenom detta också, fortsätta kämpa även fast det tar emot.

Gabriella har varit glad ikväll & vi käkade lite gott tillsammans på kvällskvisten två rejäla middagar till tösen idag känns fint. Imorgon måste de handlas! Annars får de väl bli en ganska lugn dag imorgon hoppas kunna komma iväg & träna men är fortfarande rejält förkyld & får jag ingen sömn inatt så vågar jag inte pressa min kropp så mycket mer så allt hänger på hur natten blir men de vore bra att komma ner & träna nu har de ändå varit uppehåll i 3veckor INTE LIKT MEJ... men det har behövts för det har varit så mycket med musik, pianolektioner, Gabriella, hemmet, jul ja allt möjligt! Skrivit mycket egna låttexten & mycket terapi och man kan inte hinna med allt ALLTID.
Men om jag kommer iväg imorgon eller på fredag det får vi se men jag ska iaf se till att genomföra minst ett riktigt bra träningspass denna veckan förhoppningsvis två. Så är jag igång till nästa vecka om inte annat ordentligt.
Sen tror jag min kropp behöver 2-3veckors PAUS ibland för som de är just nu har jag svårt med maten & väldigt svårt med sömnen (värre än vanligt!) så jag måste försöka tänka på att jag måste hålla i längden.
Och jag har inte ökat ett gram när de gäller vikten & ser ut som jag brukar förutom att armarna självklart är smalare än när jag är som mest igång men de räcker med 2-3träningspass så är dom "upp pumpade" igen så de är NEMAS PROBLEMAS. Längtar efter fredag då jag får träffa bästa vännen igen & snacka av mej & få den stöttning som jag är i så stort behov av nu.

Blev ingen klippning idag men de nämnde jag nog i förra inlägget men de blir på måndag morgon istället, blir bra.
Tänk så förvånade alla hade blivit om jag raka bort ALLT hår....nu går de ju ner till svanken nästan till rumpan.
Haha...vore kul att se folks olika miner men ne, jag tycker det är kvinnligt med långt hår så helst behåller jag de långt men en del ska kapas som bara är slitet & ser tråkigt ut. Helt enkelt fräscha till mej lite för det året som nu snart "klingas" in..... På torsdag nästa vecka blir det några glas vin med goa vännen Kristin ska bli trevligt, ingen utgång eller så utan bara sitta & snacka ikapp oss litegrann det blir att vi träffas sällan då hon har fullt upp med studier & jag fullt upp också med allt som jag pysslar med.... men men.... nu ska vi iaf ses nästa vecka - KUL!

Sara & Issa jag har inte GLÖMT ER jag hör av mig så snart jag känner att tiden räcker till.
Älskade Cecilia & Alva ni är inte heller glömda utan det är bara så mycket nu för min del att mäkta med.... hoppas Alva kunde ha en del av kläderna! <3

Puss & Kram
//Nergången morsa..... lillsnuttan hälsar från sin spjälsäng att hon mår toppen & är glad som få...... det är så kul att hon börjat tralla så mycket nu..... om inte hon blir musikalisk så blir JAG chockad hahaha.... :D


Kommentarer
Postat av: Jultomten

Hej, jo jag tänlte.... men kanske inte så bra det beror på vad du tycker om det förstås...?



Du och Prinsessan skulle ju kunna komma hit i slutet av Januari eller i mitten ett par dagar, sen åker jag med ner och är med er några dagar där nere hos er? ifall du vill komma loss å shoppa lite utan att behöva vara den som sitter i förarsätet på barnvagnen hela tiden, så kan jag och prinsessan åka pulkrekord under tiden?! vad tycker du? Fundera om det skulle kännas okay annars så gör vi på nåt annat vis som du tycker känns bättre..... / Pappan

2010-12-30 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback