Änglar finns dom?

Ja, änglar finns. Här på jorden mitt ibland oss - det är jag helt säker på!
Jag har två änglar som jag vet om i mitt liv, om jag kisar kan jag nästan se deras vingar.....
Två underbara änglar & för det är jag så glad, så tacksam.

Sen har jag fler änglar som inte längre finns kvar här på jorden men jag tror dom "omfamnar" mej ibland ändå.
Flera små änglar som jag en dag ska få möta men inte än, dom små möter jag när tiden är inne för det.

Vaknade i morse med hög feber,rejält halsont & en huvudvärk som inte är av denna världen!
Ja, jag har blivit sjuk... men va fasiken jag har klarat mej hyfsat bra denna hösten/vintern än så länge från influensor och förkylningar och magsjuka har vi ju helt sluppit så jag ska inte klaga. Hoppas nu bara att inte Gabriella åker på detta, får sprita händerna ofta och tänka på att inte pussa på henne, men det är ju så svårt!
Man vill ju bara "äta upp" henne, gobiten där.

Idag blir det så lugnt de kan bli..... eller jag hoppas jag kan hålla mig lugn eller så blir de som jag befarar; Diskning, dammsugning m.m. trots att jag mår skit, värker ordentligt i kroppen & panodil hjälper ytterst lite.
Imorgon har jag saker jag MÅSTE göra; Om jag kan hålla mej lugn idag (vilket jag betvivlar) så de ovanstående + ner till banken för att betala in en räkning, köpa en julaftonsklänning till Lillan SÅKLART, köpa en julklapp till eller två. Sen ställer jag mej säkert & bakar scones som en tok också trots hög feber, men scones är gött!

Igår fick jag bra hjälp & stöd, denne underbara människa fick mej t.o.m. att SOMNA, JA DET ÄR SANT denne människan fick mej Malin att somna och sova i ca 2½timma HELT otroligt! Men det är ju som sagt en ängel så är det bara, en underbar ängel. Tack älskade vän!

Nu borde jag slå in dom julklapparna jag skaffat till Lillan, det blir inte så mycket i år för jag har inte råd, men det blir istället några saker som jag tror hon kommer tycka mycket om;

En DVD med mora träsk (tösen älskar ju att sjunga & dansa!)
En DVD till " Lotta på bråkmakargatan " (kul för henne nu och i flera år framöver)
Klassikern i riktigt fin utgåva " Barnens skattkammarbok " med sånger/ramsor/noter m.m.
En "pop-up" bok med massa djur som jag vet att hon älskar då hon kikat på den i affären innan.... <3

Sen får hon ju några julklappar till från folk runt omkring & jag kommer antagligen köpa en julklapp till imorgon men sen har jag tyvärr ingen möjlighet att investera mer i julklappar men de känns okej ändå.
Jag gör mitt bästa och hon har allt hon behöver för nu iaf.

Ne, nu får det bli lugna puckar känner mej yr av febern...
Puss & Kram
//Mamma Tiger......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback