Bakis....jo...ja de är man väl.....

Men inte " - Jag måste spy bakis " Inte alls så men huvudvärk som jag förutspådde & en del värk i kroppen - yes.
Men nu känns de ganska behagligt de värsta är ju att man blir sååå sjukt kramsugen men men sånt e livet!

Framträdandet igår gick bra TROTS ALLT - En sjuk solist - me,  & noter som var på villovägar så vi fick byta låt precis innan de var dags att köra där jag fick lägga på minnet att vi inte körde den vanliga ordningen på denna låt som de blev när de kommer till verser & är det en låt man lyssnat och sjungt mycket på så är det SVÅRT!
MEN det gick, jag talade & jag sjöng! Kändes bra & jag är glad för att jag trots halsont körde på.

Planeringen för idag körde dock ihop sej då jag - ja, ni som läser bloggen har läst förra blogginlägget - var full igår/inatt. Skulle klippt mej på morgonen men NEJ TACK hade sådan huvudvärk att jag ringde & boka om tiden så nu blir de på måndagmorgon istället dvs. nyklippt till körandet bakom Uno Svenningsson, blir bra de.
Och sen kanske jag har ett extra "musikprojekt" på lördag det verkar lite så, men men bara halsen ger med sej så löser de sej nog fint. Uno på måndag och kanske nån solosång även på tisdag.....fullt ös!

Ska iväg på onsdag dvs om en vecka på 2timmars avkoppling kommer bli helt underbart! Och min hy behöver det dessutom det är massage+ansiktsbehandling oj va skönt det ska bli! Var en julklapp, en bra julklapp.
Känner att jag har dålig koll på min dag idag hoppas inte jag har nåt planerat för isf ligger jag "risigt" till men de tror jag inte. VARFÖR KÄNNS DE SOM ATT DET ÄR TORSDAG?

"Aahhha...det är väl önsketänkande skulle jag tro för då skulle man vara närmare fredag..... så är det nog "

Är inte det en ganska fin komplimang ändå? Jag tycker det iaf <3
" När du kommer in i rummet så exploderar det i tusen färger "

Nu ska jag läsa..... så ciao.... och ja, det är "sex"boken va ska en utsvulten Qvinna göra?!?!
Puss & Kram
//Tigern......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback