ELDSJÄLSGALAN+VIN+VÄN......

Ja, här sitter man som en 75åring & tittar på BINGOLOTTO.... okej, ja de är lite pinsamt men jag är iaf ärlig!
OCH tänker vinna en miljon dessutom den som skrattar bäst skrattar SIST och de gör jag mohahaha....
Ska häva mitt glas med vin NU.... vänta.....gott en klunk till.............

"Gatonegro" är ett gott rött vin faktiskt, jag är ingen vinfantast men de funkar fint.
Inte lika bra som öl & whiskey men va fan - de duger!

Att natta Gabriella ikväll var inte de roligaste jag har varit med om men jag överlevde men de var på gränsen!
Nu trött, imorgon träffar jag bästa vännen igen känns SKÖNT! Nu se vidare på eldsjälsgalan (jag vet folk som borde vara nominerade nästa år nominerar jag & mm......klura på den)

NU TAR VI MILJONEN!
Pössssss
//Snart miljonär.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback