En resa bakåt......

i tiden kommer gå av stapeln imorgon bara för ett par timmar & det finns ett bra skäl/flera bra skäl till varför t.ex. för att sen aldrig mer återvända dit & förhoppningsvis kan jag sen "bläddra vidare" i min livsbok; med det som ett ärr som aldrig kommer försvinna men inte som ett öppet blödande sår. Det är min förhoppning kanske kommer jag t.o.m. att gå in i byggnaden. Det kommer bli tungt/ångestfyllt & antagligen kommer min "mask" spricka helt men det är nödvändigt och jag har det bästa av stöd med mej så jag kommer klara mej igenom det även om de kommer göra ont utav helvete.

Ja, jag är på väg men jag kommer inte komma framåt på min vackra stig som jag ser så tydligt framför mej om jag inte först vågar vandra på den smutsiga, ondskefulla stigen - som sen så småningom hamnar BAKOM mig när jag kliver in på den vackra stigen som jag SKA vandra på längre fram den smutsiga ligger framför den vackra men jag kan skymta den vackraste av stigar och det ger mej hopp & motivation och VILJA av stål!
Och den dagen när min smutsiga stig består av ett ärr i hjärtat medans jag vandrar på min vackra stig så ska jag hjälpa så många jag kan/får på deras vandringar, med deras "smutsiga stigar".......
Det är mitt mål, det är min vilja, det är min önskan - så ska det bli!

Avslutar där.... har varit fullt ös idag b.la. svimma jag av.... herregud....
Ha en bra kväll nu ska jag laga lite mat fläskkotletter HERE I COME! :)
Puss & Kram
//Morsan som blickar bakåt för att komma framåt..... Lilla "pyret" hälsar - DJ, SYNTH! och ler stort.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback