"Endorfin rus"

Ja, det är ju knappast vad jag brukar ha nattetid men JUST NU har jag det! Och det är UNDERBART......
Varför ne, de nämner jag inte här alls utan bara att tjooohooo va "Må bra" hormonerna hoppar i kroppen!

Imorgon ska jag träffa bästa vännen några timmar, laga lite lätt lunch sen ska vi kanske sjunga lite ihop = Hur roligt & trevligt som helst. Sen ska ju de vanliga skötas också såklart men känns som morgondagen kan bli en riktig höjdare, äntligen en dag som har riktigt bra förutsättningar - Jag känner hopp.... Jag känner liv......

Idag har det ju varit fullt ös med tvätt,dammsugning & en helt VILD liten tös som dansat runt som en galning på alla sätt & vis, visat mej "moves" jag inte ens visste fanns haha... hon e störtskön! <3
Har ganska ont i ryggen efter allt spring med tvätten men de lägger sej om några timmar, de vet jag så därför är det ingen fara. Synen är SÄMRE... mycket oroväckande men men bara att vänta & se....eller inte se... :S

Gabriellas dag imorgon kommer bli toppen that I know :)
Känns fint, hon har de väldigt bra den lilla skruttan & bättre och bättre blir de allt i takt med att jag kommer mer & mer på "fötterna". Vi klarar oss och snart har det gått 1½år sedan jag födde henne, tiden RUSAR iväg...

Nu ska jag dricka upp mitt.... ja just de... KAFFE såklart... lyssna på lite musik & försöka behålla "ruset" i kroppen.

Puss & Kram
//Morsan av stål & lilltösen av stål hälsar...

p.s. OJ va hon snackar mycket nu! Idag kom flera nya ord; Klocka t.ex. haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback