Full eller full?

Ja de är frågan man ställer sej när man är just de..... FULL! Inte annars..... luktar öl & shots....
Är osexig & allmänt blää..... tagit två öl för mycket & borde skippat shotsen... men inte sjutton är man så klok när allt bara "händer"...nej inte alls & bara det att jag skriver med hyfsad stavning får vi ju ÄNDÅ ge godkänt eller hur?!
Full men inte så full hahaha....... full så de räcker för att svamla lite.... full så de räcker till att göra lite vad som helst? NE...... Fyllekåt? Ja..... Ångestfull? Nej inte alls...... jag e värd min fylla ;)
Huvudvärk i morgon? ANTAGLIGEN JAAA..... kommer vara ledsen för de? Ne, har bara mej själv att skylla & visserligen trevligt sällskap hahaa.... Men varför ångra nåt som var kul & trevligt?
Saknar en viss människa? Ja.... som  FAN...... såå oerhört mycket....
Kommer deppa ihop för de? vet inte..... VARFÖR ställer jag frågor till mej själv?
FYLLETECKEN!

So my dear friends I go to sleep I HOPE..... and tomorrow ITS A NEW DAY....
AND this day I did SO WELLL...... Im glade.... Im a little bit proud.... maybe this is my thing.... maybe not.... we`ll see cope with me and we´ll find out together...... ;)

Pöss
//Fyllehöna.......   <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback