Herr Feber - GE UPP!

Trött - CHECK
Plockat iordning - Check
Rensat Lillans garderob - Check
Dammsugat - Check
Fått tänka om ang. tisdagens framträdande - CHEEEECK

Blir ett "tal" på ca. 5minuter och sen hoppas jag min röst håller för en låt.
Har ju som sagt var åkt på någon jävla bacill som inte vill ge med sej feber,förkyld & halsont.
Så tanken var innan två låtar på tisdag men jag får vara glad om min röst håller för en låt + ett "tal".

Skrev dock talet snabbare än jag trodde och har läst upp de för bästa vännen som är en mycket van talare & han tyckte det var bra så jag låter det vara som det är nu. Nu är bara frågan om jag får sjunga a´ capella eller om jag & pianisten hinner "gadda" ihop oss innan tisdag dvs läget känns osäkert med hur de kommer gå på tisdag men skam den som ger sej! DET SKA GÅ OCH DET SKA BLI BRA!

Febern härjar just nu fy sjutton, blir så less. Men jag får ändå vara ganska nöjd vi har sluppit magsjukan som somliga åkt på flera gånger bara nu under november och december nej vi har klarat oss bra.
Influensa - Nej.... Förkylningar - JA men det hör ju nästan till haha....
Men nu måste det vara influensa jag känner mej ganska övertygad om de, det värsta med detta är att även om jag mått pyton idag så kan jag ju knappast "begrava" mig i sängen nej nej städa var ett måste & Lillan såklart.
Sen är det väl olika för alla men när jag blir sjuk så har det en jäkla förmåga att alltid sätta sej ORDENTLIGT på stämbanden...... det gillas inte! Och sen tar de 1-2veckor efter de att jag blivit frisk innan rösten är så att säga "återställd" det är lite krångligt nu när man ibland faktiskt har inplanerat att man ska sjunga men men.....
Jag ska "rädda" situationen så bra jag kan iaf.

Gabriella fick massa fina julklappar & har idag tultat runt sin EGNA rosa lilla cd-spelare och ja hon är knappt 1½år men kan likförbannat sätta i skivor, sätta på & byta skiva. Hahaha..... Hon är ett litet unikum! <3
Så idag har hon rockat loss medans jag rockade loss med dammsugaren haha.... Vi är en snygg familj vi!

Ne, bästa vännen dyker inte upp ikväll....synd... men men.... 
Jag får väl "begrava" mej med boken " SEX - som jag vill ha det " 
Den är faktiskt kul! Hahaa........ rekommenderas till galna Qvinnor!

Puss & Kram
//Sletna morsan & Prinsessan hälsar SNARK......


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback