Jag lever....

ja de gör jag eller existerar iaf. Hjärnröntgen blev av igår tog nästan 2timmar!
Jag mådde inte bra i det där jävla röret kan jag ju lova, det som dom gav mej som skulle göra mej tung & lugn hjälpte inte ett skit! Men så är jag ju inte helt normal där heller, tål mer än snittet minst sagt.
Men jag tog mej igenom det & nu är det bara att invänta svaren.

Idag har de varit fullt ös, sitter just nu & är ledsen hittade nyligen en skiva som jag lyssnade mycket på när jag var 13-14år Linkin Parks Meteora tror jag skivan heter. Klart som fan att den tilltalade mej förstår jag ju nu när jag lyssnar på texterna. Men det är en stark "flashback" att lyssna på & jag kunde ju inte låta bli att lyssna litegrann innan idag, jag visste ju att jag skulle få stöttning sen av bästa vännen & sen lyssnade jag lite för en kort stund sedan. Haft två "möten" idag & bakat scones med Lillan, lämnat in henne på dagis & röjt runt som attan.
Är trött & nere...allt känns övermäktigt...allt....

Men så länge jag är jag DVS: Pratar galet mycket, gör mina "fula moves" ja då är iaf en bit av mej fortfarande " som den ska " många skulle nog vara av en annan uppfattning där; Hon e GALEN.... men hissa eller dissa DET ÄR JAG! Ni som känner mej vet om de väl ;)

Behöver nog skrika på lite extrastöd ikväll....  känns så.....

Imorgon upp innan tuppen ens funderat på att börja gala, fixa iordning Lillan, dra henne i pulka till dagis, sen iväg & handla, diska & greja i hemmet efter de hämta Lillan i pulkan för att ha ja ni vet.... ett möte såklart!
Direkt efter de kören i flera timmar sen hem &  duscha, försöka äta & vila litegrann.....

Torsdag: Lämna in Lillan på dagis, träna, hem & greja med musiken, hämta hem Lillan, Vännen Peter kommer på ett besök en kaffe eller två lär de bli! Sen allt de vanliga... Sen antagligen iväg på pianolektion....

Fredag:"Möte" på morgonkvisten, sen sjunga en stund på "hemlig plats" & spela lite piano, träna, sen iväg på ett "avslut" som kommer bli mycket tungt & svårt håll era tummar för mej då! Som tur är har jag de bästa av stöd med mej!

Lördag: Tvätta,träna,definitivt diska & dammsuga.... greja med Lillan massvis....

Söndag: Greja med Lillan & hemmet sen iväg & repetera med kören några timmar för att direkt efter de köra bakom Charlotte Perrelli....... Det blir en upplevelse helt klart.... :) Sen hem & planera kommande veckan!

På söndag kväll lär jag vara LÖJLIGT trött..... för jag e redan SKITTRÖTT!

Sen nästa vecka är de minst lika mycket.... herregud mina veckor är extrema & där får man lägga till att jag knappt sover & haft svårt med maten de sista också! + flera timmars egen terapi i form av litteratur där jag gör övningar & resonerar kring allt som varit DET TAR PÅ KRAFTERNA! Bra övningar men påfrestande.

Okej de är bara att gilla läget jag kommer behöva ropa på hjälp ikväll, tur att jag iaf har möjligheten att numera göra det ibland....inte alls så ofta som de behövs men iaf någon gång ibland!!!
Känner mej så "ivägen" när jag gör de.... det känns som ett misslyckande, någon som kan förstå eller känt likadant? Det måste ju bero på att man har så höga krav på sej själv att det faktiskt är vedervärdigt!

JAG är ju bara precis som du som läser BARA MÄNNISKA.... och vem har inte någongång i livet behövt ropa på hjälp & behövt stöd gällande vad spelar ingen roll. Jag tror nog inte jag är så extrem egentligen & med tanke på "Min packning" jag drar runt på så är jag nog VERKLIGEN inte extrem.....
Nu ger jag upp....försöker hålla ihop en stund till....man är ju ändå tiger!

Puss & Kram
//Mamman som alltid försöker göra sitt bästa & lite till.... och sen håller tummarna för att det ska räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback