Julafton 2010......


En gapskrattande Gabriella, hon var lycklig hela julafton igenom!

Julfrukost....... Mathias & Gabriella myser med goa mackor! :)

Världens sötaste lilla flicka, ja hon älskar lussekatter även med saffran.

Lillan leker med killarna, står på tå & ger dom lussekatter haha....

Älskade lilla barn du är så söt så jag finner inga ord...jag älskar dig...

Sen kom dagens första tomte med hund :)

Mor & dotter.......

Mor & dotter......

Hell yeah its Christmas time.....

Mysigt.....

Morsan ALIAS Tiger in a dress.....

En överlycklig och spänd flicka....så söt så.....

LYCKA.........

Min vackra dotter....

Julklapps utdelning...... :)

Jag & hunden Goldie..... :)

Ja där gör JAG EN KONSTIG MIN hahaa....bjussar på den!

Lillan fick en underbar julafton och det känns fint. Tack alla!

Puss & Kram
//Trötta Morsan & sovande prinsessan......





Kommentarer
Postat av: skåning

fan vad söta ni båda är. hoppas julafton varit bra. puss o kram

2010-12-25 @ 19:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback