Kaffe, kaffe, kaffe......

Ja här dricks de mängder av kaffe. Måste snart slita mej från min kaffekopp & gå och handla.
Kan ju inte ha som "dagens syssla" ; Hinka i mej så mycket kaffe som möjligt..... ne INTE OKEJ....

Får ju bästa vännen på besök senare i veckan, när människan ÄNTLIGEN kommer hem & då tänkte jag bjuda på en lunch, en rätt som jag inte gjort på flera år! Men då när jag gjorde den så blev den riktigt god men vad de är avslöjar jag inte här..... Denne kanske läser bloggen just nu vem vet..... suprise suprise.....
Men ska iaf ner & handla..... strax.... efter att jag hävt min kopp kaffe & kastat på mej lite kläder.....

Inte mycket till sömn inatt men jag hade iaf sällskap, tacka Gud för de! Tack så mycket..... du vet vem du är! :)

Ne, nu dax att komma igång!
Puss & Kram
//Sletna morsan.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback