Lilltösens första Lucia firande......

gick idag av stapeln mitt på dagen. Det var en upplevelse hahhaa.....
Hon var iaf jätteduktig & supersöt.... Självklart tog jag kort,en hel del men ni ska få ta del av iaf några stycken.
Jag var mäkta stolt över min lilla skatt, men hon är inte så liten längre hon växer så fort.
Pratar så mycket, är så STOR plötsligt. Det är inte klokt hur fort tiden går....

Annars har dagen varit ganska bra faktiskt, det har sina orsaker jag är trött men lugnare inombords än jag varit dom senaste dagarna. Hoppas jag kommer ur min svacka nu..... HÅLLER TUMMARNA.

Här kommer bilder från Lillans firande med hänsyn till dom andra barnen & föräldrarna så har jag valt bilder där det bara är Gabriella eller Gabriella & vår älskade "nita"...... Enjoy!

På måndag är det dax för den där jäkla hjärnröntgen, uscha... tidigt på morgonen dessutom!
Är nervös som attan, men men.... det går som de går & blir som de blir....

Ehh.....nu bilderna och förresten FÖR FASIKEN RÖSTA NU PÅ JAY så han vinner!


Hon upptäckte mej med kameran ganska fort hahaa......


Glad, vacker tärna - Min älskade lilla stjärna.......


Hon var så söt när hon gjorde rörelserna till jullåtarna...så charmigt :)


En glad liten tjej...... <3


Matti var med & delade denna speciella, härliga upplevelse :)


Den vackraste av döttrar - Den stoltaste av mammor......


Sen var det lussefika....mysigt!

Puss & Kram
//Mamma Malin & den lilla tärnan som nu e på väg att bli en stor tjej!


Kommentarer
Postat av: Emelie, ung mamma till Nellie

Söta unge ♥ Nellie har lussefirande i morgon, det ska bli spännande.. fast att dom ska stå ute med vinterkläderna för att det inte får plats inne :P Men hur som helst så är det så myysigt med alla jullåtar och julfikat :D mums, haha..

Postat av: Anonym

Herregud så söt lillan är. Minns när du var så liten o var tärna på dagis haha....... tiden går SÅÅÅÅÅ fort. Kram!

2010-12-12 @ 14:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback