När allt grusas sönder.....

framför ögonen på en..... ja då gör det ont! Jag vet inte hur jag med ord ska kunna beskriva denna dagen den har varit hopplöst påfrestande... Min vilja,styrka & motivation kan jag inte ens skymta... det som är jag känns dött & avsides. Kallt & jävligt är de... Det som var DÅ känns NU.... och det är som de brukar jag hoppas,hoppas & tror och låter mej själv tro men faller med mitt jävla hopp & min jävla tro.
Om det finns någon "Gud" däruppe så är det FANIMEJ dax att rycka in nu annars har du snart en ängel till i himlen dock klädd i lack & läder kanske är det de du vill.... du där uppe... DET RÄCKER NU, jag har fått nog....

Lyssnar på Cornelis Vreeswijk - "balladen om Fredrik åkare" just nu & nyss "somliga går i trasiga skor"
Ja du där uppe mina skor är trasiga hur jävla svårt ska det vara att ge mej ett par hela? Jag har vandrat tillräckligt länge i mina trasiga, jag tycker det är dax att ge mej ett par hela......

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag finner inte orden.... Jag som brukar ha så mycket att skriva/säga är plötsligt TOM, det är bland det värsta som finns; När det ekar tomt för det gör så ont att man inte längre känner...
Det är bättre med intensiv smärta..... Det är mindre ångestfullt, men nu värker de bara.

Det blir ingen träning imorgon(onsdag) dvs idag om vi nu skall vara helt korrekta klockan är ju snart ett.
Jag har ingen motivation tar en veckas paus tror jag, jag vill inte... jag behöver försöka hitta mej själv igen, ta reda på vem jag är igen.. har tappat mej själv.... eller snarare jag blev stark & lät mej själv tro & hoppas för mycket och sen föll jag hårt i backen och det fanns ingen som tog emot - ensamhet..... tomhet......hopplöshet..
Känner igen känslan till viss del när man tror/hoppas & vill så man nästan går sönder & sen ser hur hela skiten rasar... man hör varje liten planka som välter, varenda sten som slår mot backen & känner varenda tår som rinner längs med kinderna, tårar som brinner..... bränner mot huden, tårar man inte har "råd" med.... Man visste att "grunden" inte var stabil & säker men ändå så lät man sej själv "boa" in sig & sen satt man där som ett UFO och höll tummarna för allt man var värd för att skiten inte skulle braka ihop men se där... skiten rasade...
Jag är trött på att allt rasar, jag är trött på att vara trött.... jag är trött på att ha ont... Jag är trött - Herrejesus jag är dödstrött.... Psykiskt, fysiskt.....

Ne, det är ingen idé att jag skriver mer Gabriella lär vakna supertidigt imorgon igen & då ska hon dras i pulka till dagis för en kort dagisdag jag kommer gå hem & dra "nåt gammalt" över mig och vara "död" tills dess att hon skall hämtas för direkt när vi kommer hem är de vad? Ni kan gissa er till de numera..... ja..... nära.... ja just de MÖTE... såklart! Och jag måste vara "fit for fight" igen..... hur länge kan en människa orka? Hur mycket kan ett hjärta tåla innan de stannar? Hur många gånger kan man hoppas och se hur de går åt helvete men ändå återfinna hoppet igen? Hur många liter kan man gråta innan man torkar ut? NÅGON som har svar?!?!

Lyssnar på en underbar låt, en duett mellan Lars Winnerbäck & Melissa Horn här kommer texten; (Ja insidan gråter men utsidan är iskall = "gamla Malin")


Du springer aldrig ifatt, när jag väl är där jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här nu kan det vara för sent att säga som det är Vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut vi har försökt att fånga den andra men aldrig nått ut jag vill ha en sista chans så jag säger det rakt ut Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut jag vill ha dig nu som jag hade dig förut Jag vet att det är svårt över telefon men när jag har dig nära vill du därifrån jag vet att du har tänkt men berätta hur du mår Jag försöker träffa andra men det är inte så lätt jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt det är dags att lägga på men att stanna känns så rätt Och jag vill ha dig nu som jag hade dig förut jag vill ha dig nu som jag hade dig förut jag vill ha dig nu som jag hade dig förut jag vill ha dig nu som jag hade dig förut


Jag har inget mer att tillägga, njut av december ni.... glöm inte att tomten finns inte & Gud är schizofren!
Ingen jäkla puss & ingen jäkla kram.... ne.... ett ciao räcker för nu....
//Allting kan gå itu men ett hjärta kan gå i tusen bitar......









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback